اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گچساران:

86 درصد از مصوبات شورای اداری گچساران اجرایی شده است/ درب مساجد در ایام نوروز باز باشد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی-اجتماعی فرماندار گچساران گفت: 80 مصوبه شورای اداری گچساران معادل 86 درصد در طول سال 91 اجرایی شده است.

86 درصد از مصوبات شورای اداری گچساران اجرایی شده است/ درب مساجد در ایام نوروز باز باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید مرتضی سجادپور امروز در آخرین جلسه شورای اداری گچساران در سال 91 اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 11 جلسه شورای اداری برگزار شده است که 93 مصوبه حاصل برگزاری این تعداد جلسه بوده است.

وی افزود: از تعداد 93 مصوبه جلسات شورای اداری گچساران، 80 مصوبه معادل 86 درصد اجرایی شده است و 13 مصوبه معادل 14 درصد نیز در دست اقدام است.

سجادپور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اموال غیر منقول ادارات گفت: کلیه دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دولتی موظف به ثبت کلیه اموال غیر منقول خود به نام دولت هستند که در این راستا مکاتباتی با ادارات صورت گرفته است.

وی از اداراتی که در این زمینه اقدامات لازم را انجام نداده است خواست تا هر چه سریع‌تر نسبت به این موضوع اقدام کنند.

معاون سیاسی-اجتماعی گچساران در ادامه یادآور شد: با توجه به فرا رسیدن تعطیلات نوروزی و نیاز دوچندان همشهریان به حامل‌های انرژی قطع کردن این حامل‌ها توسط ادارات خدمات‌رسان ممنوع است.

سجادپور عنوان داشت: طی نامه‌ای که از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به فرمانداری ارسال شده است بر این موضوع تأکید شده است که درب کلیه مساجد گچساران باید در طول ایام تعطیلات نوروزی باز باشد.

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا کلیه مساجد گچساران باید در طول شبانه‌روز آمادگی حضور مهمانان نوروزی را داشته باشند.

وی پاسخگویی به سئوالات شرعی میهمانان نوروزی و گردشگران را از دیگر اقدامات مهم درایام نوروز دانست و بر پاکیزگی و بهداشت مساجد و بقاع متبرکه تأکید کرد.

انتهای پیام/82014/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول