اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کل اتاق بازرگانی اصفهان:

500 کارت بازرگانی جدید در اصفهان صادر شده است

خبرگزاری فارس: دبیر کل اتاق بازرگانی اصفهان گفت: امسال 500 کارت بازرگانی جدید در اصفهان صادر شده و 700 کارت بازرگانی نیز در استان تمدید شده است.

500 کارت بازرگانی جدید در اصفهان صادر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید اسماعیل محمودی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به اینکه درصد بالایی از تاجران اصفهان جوان هستند، اظهار کرد: 60 تا 68 درصد از افراد دارای کارت بازرگانی در اصفهان دارای سنین بین 27 تا 47 سال هستند.

وی با بیان اینکه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی به عنوان عالی‌ترین مقامی هستند که در راستای بخش‌های مختلف اتاق تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی می‌کنند، ادامه داد: امسال 14 جلسه توسط این هیئت برگزار شده که خروجی این جلسات 39 مصوبه بوده است.

دبیر کل اتاق بازرگانی اصفهان با تأکید بر اینکه 35 مورد از مصوبات اجرایی شده است و چهار مصوبه دیگر نیز در مرحله اجرا قرار دارد، تصریح کرد: هیئت رئیسه اتاق بازرگانی نیز از میان اعضای هیئت نمایندگان اتاق انتخاب می‌شوند که این هیئت نیز تاکنون 28 جلسه رسمی را برگزار کرده که این جلسات 114 مصوبه داشته است.

وی با اشاره به اینکه 108 مورد از این مصوبات اجرایی شده است، اضافه کرد: مشارکت اعضای اتاق بازرگانی یکی از مهم‌ترین اهداف مورد نظر در راستای اجرای برگزاری این جلسات به شمار می‌رود.

محمودی با بیان اینکه در حال حاضر 9 کمیسیون در بخش‌های مختلف اتاق بازرگانی اصفهان وجود دارد که 29 کمیته نیز از زیر‌مجموعه‌های این کمیسیون‌ها هستند، تأکید کرد: مشارکت اعضای کمیسیون‌های اتاق بازرگانی یکی از شاخص‌ترین فعالیت‌های اتاق اصفهان تلقی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر 668 نفر از اعضای این کمیته‌ها با یکدیگر مشارکت می‌کنند، افزود: اجرائیات اتاق مجموعه مصوبات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی است.

دبیر کل اتاق بازرگانی اصفهان به فعالیت واحد صدور کارت‌های بازرگانی اتاق اصفهان اشاره کرد و گفت: امسال 500 کارت بازرگانی جدید در اصفهان صادر شده و 700 کارت بازرگانی نیز در استان تمدید شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال دو هزار و 650 گواهی مبدأ در استان صادر شده است، اظهار کرد: کالا‌های صادر شده از استان از نظر وزنی 81 درصد و از نظر ارزی نیز 35 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/63004/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول