اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون برند اتاق بازرگانی اصفهان:

جایگاه برند‌سازی در ایران ضعیف است/درصدد تقویت برند‌سازی در اصفهان هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون نام و نشان تجاری اتاق بازرگانی اصفهان گفت: در حال حاضر جایگاه برند‌سازی در سطح کشور ضعیف است و ایران از 100برند معتبر دنیا تنها برند ایران خودرو را دارد.

جایگاه برند‌سازی در ایران ضعیف است/درصدد تقویت برند‌سازی در اصفهان هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا رجالی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه 27 اردیبهشت ماه امسال کمیسیون برند اتاق بازرگانی اصفهان راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: کمیته برنامه‌ریزی این کمیسیون نیز در خرداد ماه امسال راه‌اندازی شده و اتخاذ یک برنامه استراتژیک یکی از مهم‌ترین خروجی‌های این کمیته به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه کمیته‌های تبلیغات، ارتباطات و تحلیل بازار و کمیته پژوهش و تحقیقات از کمیته‌های این کمیسیون هستند، اضافه کرد: سه محور اصلی جزو اهداف و سیاست‌های کلان این کمیسیون محسوب می‌شود.

رئیس کمیسیون نام و نشان تجاری اتاق بازرگانی استان اصفهان با تأکید بر اینکه تقویت برند‌های استان و شناسایی ظرفیت‌های موجود در استان برای تبدیل شدن آنها به یک برند معتبر جزو سیاست‌های اصلی این کمیسیون محسوب می‌شود، تصریح کرد: اصفهان یکی از شهر‌های مهم صنعتی کشور به شمار می‌رود و 57 درصد مردم اصفهان با استفاده از صنعت ارتزاق می‌کنند.

وی با بیان اینکه تقویت برند‌های اصفهان و تبدیل آنها به برند‌های معتبر و جهانی در دستور کار این کمیسیون قرار دارد، ادامه داد: دریافت برند‌های تجاری برای تولیدات داخلی یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و رویکرد‌های این کمیسیون به شمار می‌رود.

رجالی با اشاره به اینکه تبلیغات خوبی در اصفهان در راستای توسعه برند‌های مختلف صورت گرفته است و صدا و سیمای اصفهان می‌تواند یکی از پرچم‌داران و تبلیغ‌کنندگان برای برند اصفهان باشد، تأکید کرد: براساس رویکرد آینده اصفهان توسعه گردشگری و توجه به این موضوع جزو برنامه‌های اصلی میراث فرهنگی قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه این کمیسیون نیز در راستای این موضوع اقدامات لازم را انجام می‌دهد، افزود: در حال حاضر جایگاه برند‌سازی در سطح کشور ضعیف است و ایران از 100 برند معتبر دنیا تنها برند ایران خودرو را دارد.

رئیس کمیسیون نام و نشان تجاری اتاق بازرگانی استان اصفهان با بیان اینکه با وجود ظرفیت‌های بسیاری که در اصفهان وجود دارد گردشگری در اصفهان مغفول مانده است، گفت: در حال حاضر اقدامات ویژه‌ای برای توسعه گردشگری در اصفهان صورت نگرفته است و مسئولان باید به این موضوع توجه کنند.

انتهای پیام/63004/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول