اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت جودوی همدان خبر داد

نایب قهرمانی آسیا برای کاتاروهای همدانی

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت جودوی همدان از کسب مدال نقره توسط کاتاروهای همدانی در مسابقات قهرمانی آسیا در سنگاپور خبر داد.

نایب قهرمانی آسیا برای کاتاروهای همدانی

جلال نصرپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: تیم ملی جودوی ایران در پایان رقابت‌های کاتای قهرمانی آسیا با کسب پنج مدال نقره روی سکوی نایب قهرمانی آسیا ایستاد که در این بین دو جودوکار همدانی موفق شدند یکی از پنج مدال را به گردن بیاویزند.

وی افزود: رقابت‌های جودوی قهرمانی آسیا در بخش کاتا با حضور 12 کشور آسیایی در سنگاپور برگزار شد که دو جودوکار با سابقه استان از شهرستان بهار با ارائه کاتای خوب موفق شدند که به مدال نقره این مسابقات دست یابند.

سرپرست هیئت جودوی همدان که سابقه بیش از 12 سال سکانداری هیئت جودوی استان همدان در دهه 70 و 80 را داشته است، تصریح کرد: تیم گوشین جوتسوی کاتای ایران با ترکیب محمدحسن نجفی و علیرضا کریمی‌ناصر از تیم استان موفق شدند که بعد از کاتاروهای ژاپنی در جایگاه دوم و نایب قهرمانی، مدال نقره این مسابقات را از آن خود کنند.

وی در ادامه با اشاره به رشد جودو در دو بخش کومیته و کاتا در استان همدان خاطرنشان کرد: جودوی استان همدان در سال‌های نه ‌چندان دور قهرمانان و مدال‌آوران را در بخش بانوان و آقایان معرفی کرده و این استان در تمام شهرستان‌های تابعه قابلیت این را دارد تا به روزهای خوش جودوی همدان بازگردد.

نصرپور در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی بر این‌که در رشته جودو از نظر امکانات در شهرستان‌های تابعه استان در شرایط مطلوبی قرار دارد یا خیر، عنوان کرد: در زمان ریاست درخشان رئیس اسبق فدراسیون جودوی تاتامی، تجهیزات جودوی بسیار خوبی برای همدان و شهرستان‌های صاحب جودوی استان مانند نهاوند و بهار جذب شد اما در حال حاضر باید شرایط و امکانات موجود بررسی شود تا کمبودهای احتمالی مشخص و برای تجهیز شهرستا‌ن‌های استان اقدام کنیم.

وی در مورد مشخص شدن تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی رئیس هیئت جودوی استان متذکر شد: با هماهنگی‌های صورت گرفته در طول 40 روز، حضور بنده در هیئت با اداره ‌کل ورزش و جوانان، شخص مدیرکل این اداره و فدراسیون جودو، به دنبال این هستیم تا این اتفاق به‌زودی صورت گیرد تا برای سال 92 برنامه‌های خود را برای رشد جودو در استان به اجرا در بیاوریم.

انتهای پیام/89020/م40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول