اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان گرمسار خبر داد

برگزاری نمایشگاه‏های «مدرسه انقلاب» در مدارس گرمسار

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان شهرستان گرمسار از برگزاری نمایشگاه‏های «مدرسه انقلاب» در مدارس گرمسار خبر داد.

برگزاری نمایشگاه‏های «مدرسه انقلاب» در مدارس گرمسار

حسن آخوندی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در گرمسار اظهار داشت: جشنواره «مدرسه انقلاب» از سوی اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان در چندین مرکز آموزشی شهرستان گرمسار برگزار شد.

وی افزود: برنامه‏ریزی و تشکیل ستاد برگزاری جشنواره دهه فجر، از ابتدای بهمن ماه توسط هیئت مرکزی انجمن اسلامی برنامه‏ریزی شد و با همکاری و همیاری کادر مراکز آموزشی اعم از مدیران و معاونان به مرحله اجرا رسید.

مسئول انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان شهرستان گرمسار گفت: این ستاد دانش‏آموزی فعالیت خود را در بخش‏های مدیریتی و ارائه نظرات در زمینه اجرای هر چه بهتر برنامه‏ها از همان اوایل بهمن ماه 1391 آغاز و فعالیت عملی خود را از روز  14بهمن ماه شروع کرد.

آخوندی تصریح کرد: این جشنواره شامل بخش‏های مختلف در راستای احیای دستاوردهای انقلاب اسلامی بر اساس مفاد بخشنامه «مدرسه انقلاب» اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان نظیر برگزاری جلسات و نشست‏ها، تهیه نشریه انقلاب و برگزاری جنگ دهه فجر در ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: در حاشیه این نمایشگاه‏ها، سعی شد تا بستر لازم فراهم آید که دانش‏آموزان با تبادل نظر با گروه هم‏سال خود به ترویج مفاهیم و فعالیت‏های اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان، بررسی جریانات فکری احزاب سیاسی حاضر در جمهوری اسلامی و بررسی سیر بیداری اسلامی در جهان بپردازند.

مسئول انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان شهرستان گرمسار با بیان اینکه حضور دانش‌‌آموزان در صحنه‌های مختلف انقلاب موجب جریان‌سازی به نفع اهداف انقلاب شده، افزود: برپایی جشنواره‏ها و مسابقات فرهنگی در راستای پاسداری از آرمان‏های انقلاب به عنوان حرکتی جریان‏ساز مفید و تاثیرگذار خواهد بود.

آخوندی با اشاره به اینکه در 12هزار مدرسه کشور اتحادیه انجمن‏های اسلامی دایر و در حال فعالیت است، خاطرنشان کرد: این آمار ارائه شده توسط مسئولان، نویددهنده انقلابی بزرگ در ترویج و تثبیت اندیشه‏های ناب مقام معظم رهبری و حفظ ارزش‏های اعتقادی در نوجوانان کشور است. 

وی با تاکید بر اینکه محورهای اصلی جشنواره مدرسه انقلاب، انتقال مفاهیم کلیدی اندیشه امام راحل به نسل جوان است، بیان کرد: باید ارزش‏هایی نظیر شناخت ابعاد انقلاب اسلامی و‌ کاوش در اندیشه امام خمینی(ره) به دانش‏آموزان منتقل شود و برپایی چنین جشنواره‏هایی بسیار کمک‏کننده خواهد بود.

مسئول انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان شهرستان گرمسار پاسداری از آرمان های انقلاب در محیط دانش‌آموزی و تعمیق بصیرت در این قشر را برترین ارزش خواند.

آخوندی گفت: ارتقابخشی به قدرت تفکر و تحلیل انقلابی در دانش‏آموزان و ایجاد رقابت سالم برای دستیابی به این ارزش‏ها از اهداف بارز در برگزاری جشنواره‏ها است.

وی با ابراز امیدواری در جذب هر چه بیشتر دانش‏آموزان به فعالیت در عرصه آزمون‏های دانش‏آموزی و پیوستن به تشکل‏های اسلامی تاکید کرد: تقویت روحیه مشارکت و هم‏اندیشی جوانان در مسائل مهم اعتقادی و ارزشی باید به عنوان مرکز ثقل امور هر انجمن اسلامی مطرح باشد.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول