اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 34 بدمینتون‌باز صورت گرفت

معرفی برترین‌های رنکینگ بدمینتون جام عفاف در قم

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم از برگزاری پیکارهای رنکینگ بدمینتون بانوان قم با عنوان جام عفاف خبر داد.

معرفی برترین‌های رنکینگ بدمینتون جام عفاف در قم

معصومه پیرمرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: امسال به دلیل مشکلات که عمده آن به مسائل مالی باز می‌گردد، نتوانستیم حضور فعالی در رقابت‌های کشوری به خصوص مسابقات لیگ بدمینتون بانوان کشور داشته باشیم.

وی ادامه داد: بعد از سال‌ها حضور در پیکارهای لیگ دسته اول بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور امسال به دلیل مسائل مالی امکان اینکه تیم بانوان قم بتواند به این رقابت‌ها اعزام شود، به وجود نیامد.

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم افزود: وقتی نتوانستیم راهکاری برای حضور در پیکارهای لیگ و قهرمانی کشور پیدا کنیم و نیازهای مالی برای این موضوع را برطرف کنیم با این حال فعالیت خود در این رشته را متوقف نکردیم و برنامه‌های درون استانی را به روال گذشته انجام دادیم.

وی ابراز داشت: در بخش آموزش کارهای خوبی در راستای توسعه بدمینتون بانوان قم انجام دادیم کارهای پایه‌ای بر روی استعدادهای این رشته ورزشی به خوبی انجام شد و در حال حاضر تالار بدمینتون مرحوم حامد فرهمند موحد در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم کانون فعالیت‌های بدمینتون بانوان قم است.

پیرمرادی برگزاری رقابت‌های استانی را برای توسعه بدمینتون و همچنین شناخت ظرفیت‌های این رشته ورزشی مفید و موثر دانست و تصریح کرد: به همین خاطر رقابت‌های رنکینگ بانوان قم را برنامه‌ریزی کرده و به بهترین شکل ممکن برگزار کردیم.

وی یادآور شد: در مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان قهرمانی استان قم 34 ورزشکار حضور داشتند که رقابت‌های خود را در سه بخش انفرادی، دوبل و تیمی برگزار کردند و برترین‌ها در پایان رقابت جذاب و تماشایی شرکت‌کنندگان معرفی شدند.

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم افزود: رقابت‌های بدمینتون رنکینگ بانوان در قم با عنوان جام عفاف به انجام رسید و شرکت‌کنندگان مسابقات خود را در دو بخش پیشرفته و نیمه پیشرفته برگزار کردند و تالار فرهمند موحد میزبان آنها بود.

وی در پایان به برترین‌های این دوره از مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان قم اشاره کرد و افزود: در این پیکارها طاهره ندایی و منصوری حسینی در بخش دوبل عنوان نخست را به خود اختصاص دادند در حالی که تیم دو نفره خانم‌ها منیره مبینی و زینب فرنورنیا و تیم دو نفره منصوره شهبازی و ‌هانیه علی حسینی مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

پیرمرادی یادآور شد: در بخش انفرادی آزاد نیمه پیشرفته عنوان نخست و مقام قهرمانی به وفا بهادری رسید در حالی که فاطمه عسگری دوم شد و عنوان سوم به زهرا رحیمی رسید، ضمن اینکه در بخش آزاد پیشرفته انفرادی نیز خانم‌ها ملیکا صدری، طاهره ندایی و پروین قهرمان اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول