اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون عمران مجلس:

بودجه سال 92 مازندران رشد انبساطی دارد / 350 میلیارد تومان بودجه سال آینده

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه ،جویبار و سیمرغ از رشد انبساطی بودجه سال 92 مازندران نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: برای سال جدید 350 میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

بودجه سال 92 مازندران رشد انبساطی دارد / 350 میلیارد تومان بودجه سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، کمال علیپور بعدازظهر امروز در آخرین جلسه شورای اداری سال 91 قائمشهر با اشاره به نزدیک شدن پایان عمر دولت دهم و فراز و نشیب‌های این دولت اظهار د اشت: در هشت سال دوره ریاست جمهوری آقای احمدی‌نژاد جهش‌های خوبی برای عزت ایران اتفاق افتاد و با وجود فشارهای وارده بر نظام شاهد رشد چشمگیر در بخش‌های مختلف کشور بودیم.

 وی وحدت، همکاری و هماهنگی را نیاز امروز جامعه دانست و افزود: کسانی که بر طبل اختلافات بکوبند خائنان نظام هستند.

عضو خانه ملت در بحث انتخابات ادامه داد: شورای نگهبان تعیین‌کننده کف و مردم اصلح و سقف را انتخاب می‌کنند و خواص شهر نیز باید شهر را برای انتخاب فرد اصلح جهت دهد.

علیپور تاکید کرد: نگاه‌ها و روش‌های انتخاباتی باید نگاه جدی به ولایت باشد تا مسیر ها گم نشود و به بیراهه نرود.

نماینده مردم شهرستان‌های قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ خاطرنشان کرد: دشمن همه رسانه‌ها را برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات آتی ریاست جمهوری به کار گرفته است پس خواص شهر که چشم همه مردم به آنان است باید هوشیار باشند.

عضو کمیسیون عمران مجلس نهم با تاکید بر اینکه توسعه زیرساخت‌ها را باید از شهرهای کوچک و روستاها آغاز کرد به انتخابات شورای شهر و روستا در سال آینده اشاره کرد و افزود: مردم باید افرادی را برای شورا انتخاب کنند که متخصص باعاطفه و دلسوز نظام و مردم و ولایت باشند.

 علیپور در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: بودجه سال آینده در برنامه‌های عمرانی و عملیاتی انقباضی است اشتباهات بودجه‌ای باید اصلاح شود و مدیران از روزمرگی خارج شوند و با تلاش شبانه‌روزی برای حل دغدغه‌های مردم حرکت کنند.

نماینده مردم در خانه ملت افزود: بودجه ارائه شده توسط دولت برای سال جدید 192 هزار میلیارد تومان است که از این میزان تنها 37 هزار میلیارد مختص بودجه‌های عمرانی است که با توجه به انقباضی بودن این بودجه باید تلاش شبانه‌روزی کرد و کمر همت بست.

وی بودجه سال آینده مازندران را نسبت به بودجه سال گذشته بهتر قلمداد کرد و افزود: بودجه سال 91 استان 200 میلیارد تومان بود که برای سال جدید 350 میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

عضو خانه ملت تاکید کرد: در مازندران برای سال جدید هر مدیری بیشتر کار کند بودجه تخصیصی‌اش بیشتر خواهد بود.

وضعیت شهری قائمشهر مطلوب نیست

علی پور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت چند عضو شورای شهر قائمشهر اظهار داشت: امیدواریم این وضعیت به خیر بگذرد.

وی با اشاره به وضعیت نامطلوب شهرداری و دل نگرانی‌های مردم قائمشهر تاکید کرد: شهرداری باید جدی وارد عمل شود کوچه پس کوچه‌ها از زباله انباشته شده و شهرداری نسبت به جزئی‌ترین وظیفه خود بی‌توجهی می‌کند.

علیپور افزود: قائمشهر کریدور شهرهای مازندران است و برای این شهر زیبنده نیست که از خیل مسافران نوروزی با این وضعیت پذیرایی کند.

وی زیباسازی شهری را با حفظ شعائر دینی مورد تاکید قرار داد و تاکید کرد: نباید شرایط موجود باعث شود شهر بمیرد و از پویایی و زیبایی بی‌بهره شود.

انتهای پیام/86008/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول