اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگاور:

خروج دام بدون أخذ مجوز ممنوع است

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگاور گفت: خروج هر گونه دام از شهرستان کنگاور به ‌صورت زنده یا لاشه بدون أخذ مجوز از مراجع مربوطه ممنوع است.

خروج دام بدون أخذ مجوز ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگاور، حشمت‌الله عزیزی ظهر امروز در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اعلام این‌که این شهرستان از لحاظ تولید گوشت قرمز و گوشت سفید رتبه دوم استان کرمانشاه را در اختیار دارد، عنوان کرد: در بهمن‌ماه گذشته بیش از 300 هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای پرورش مرغ گوشتی شهرستان انجام شده که نیاز شهرستان را در بازار شب عید به‌طور کامل مرتفع خواهد کرد.

وی با تأکید بر این‌که برای کنترل بازار و تأمین نیاز همشهریان، از خروج هر گونه دام بدون مجوز از شهرستان کنگاور جلوگیری خواهد شد، افزود: با توجه به تفاوت فاحش قیمت فرآورده‌های حیوانی و نیز سوخت در داخل کشور با بازار کشور عراق، قاچاق این اجناس به مرزها افزایش یافته که با این پدیده در شهرستان به‌ شدت مقابله خواهد شد.

فرماندار کنگاور با بیان این‌که در بحث مواد مخدر نیز تأکید بر مقابله است، اظهار داشت: آمار کشفیات مواد مخدر شهرستان کنگاور در سال‌ جاری نسبت به سال قبل، نشانگر افزایش 120 درصدی است.

وی اجرای 22 طرح برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر در سال‌ جاری را نشانه عزم مسئولان در مبارزه با سوداگران مرگ دانست و تصریح کرد: افزایش 150 درصدی دستگیری توزیع‌کنندگان مواد مخدر نیز مؤید این ادعا است.

عزیزی در ادامه به ‌وجود چهار مرکز MMT در شهرستان کنگاور اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر پذیرش رایگان بیماران  HIV مثبت در این مراکز، پذیرش معتادان نیازمند نیز با حمایت بهزیستی به ‌صورت 10 تا 100 درصد رایگان انجام می‌گیرد.

وی با تأکید بر برخورد بدون اغماض با افرادی‌ که جان جوانان را نشانه گرفته‌اند، تصریح کرد: اماکن سابقه‌دار در توزیع مواد مخدر، ‌خصوصاً دکه‌هایی که سابقه جریمه و تعطیلی موقت دارند، در صورت تکرار تخلف، علاوه بر تحمل جریمه‌های در نظر گرفته شده در قانون، لغو پروانه شده و دکه‌های آنان به‌ نفع دولت مصادره خواهد شد.

انتهای پیام/2700/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول