اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مبارکه در مجلس:

مدیریت دوگانه نباید برای مشکلات استان اعمال شود / تصمیم‌گیری‌ها کلی باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت دوگانه نباید برای مشکلات و مسائل مختلف استان اعمال شود، بلکه تصمیم‌گیری‌های مسئولان برای ساماندهی این مشکلات باید کلی باشد.

مدیریت دوگانه نباید برای مشکلات استان اعمال شود / تصمیم‌گیری‌ها کلی باشد

علی ایرانپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه مسئولان باید نسبت به مسائل و مشکلات موجود در تمام مناطق توجه لازم را داشته باشند، اظهار کرد: تصمیم‌گیری‌های مسئولان برای ساماندهی مباحث مختلف در کشور باید کلی باشد.

وی با بیان اینکه طرح تعطیلی پنج‌شنبه‌های اصفهان در جلسات مختلف در استانداری و در مجمع نمایندگان استان با حضور مسئولان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت، اضافه کرد: از ابتدای مطرح شدن طرح تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج شنبه نظرات موافق و مخالف متعددی برای اجرا یا عدم اجرای این طرح در شهر اصفهان وجود داشت.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ضربه زدن به فضای کار و تولید و بهره‌وری در سطح جامعه یکی از استدلال‌های افراد مخالف با اجرای این طرح بوده است، تصریح کرد: استحکام خانواده‌ها، ایجاد یک فضای شور و نشاط بیشتر در بین خانواده‌ها و کاهش آلاینده‌های جوی نیز از استدلال‌های موافقان اجرای این طرح در اصفهان بوده است.

وی ادامه داد: بنده یکی از افراد موافق با اجرای طرح تعطیلی در روز‌های پنج‌شنبه بوده‌ام، اما این تعطیلی تنها نباید برای اصفهان باشد بلکه همواره عنوان کرده‌ام که طرح تعطیلی در روز‌های پنج شنبه باید به صورت یکنواخت در سراسر استان اجرا شود.

ایرانپور با اشاره به اینکه تصمیم‌گیری‌های مسئولان برای مباحث مختلف نباید منطقه‌ای باشد، تأکید کرد: به عنوان مثال تهران را در روز‌های پنج‌شنبه به دلیل کاهش آلودگی هوا در پایان هفته تعطیل می‌کنند، این موضوع باید برای اصفهان نیز اجرا شود، چرا که اصفهان نیز از کلان‌شهر‌های آلوده کشور به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه تصمیم‌گیری‌های مسئولان برای ساماندهی مباحث مختلف در کشور باید کلی باشد و مسئولان باید با مقایسه وضعیت شهر‌ها و مناطق کشور نسبت به ارتقای وضعیت کشور تصمیم‌گیری کنند، افزود: چند مرتبه در جلسات مختلف استان عنوان کرده‌ام که مبارکه از شهرستان‌های آلاینده استان به شمار می‌رود و در صورت تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج شنبه شهرستان مبارکه نیز باشد تعطیل باشد.

نماینده مبارکه مدیریت دوگانه نباید برای مشکلات و مسائل مختلف استان اعمال شود، بلکه تصمیم‌گیری‌های مسئولان برای ساماندهی این مشکلات باید کلی باشد، گفت: اعمال مدیریت‌های دو‌گانه برای مشکلات شهر‌ها و مناطق قابل قبول نیست.

وی اظهار کرد: آلایندگی مبارکه نسبت به جمعیت موجود در این شهرستان بالا است و با توجه به این دلایل موافق تعطیلی در روز‌های پنج شنبه بوده‌ام.

ایرانپور ادامه داد: تعدادی از نمایندگان با اجرای طرح تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج شنبه مخالف بوده‌اند که مدتی پیش با حضور استاندار اصفهان در مجلس شورای اسلامی این طرح لغو شد.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول