اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لنجان در مجلس:

حمایت از تولید ملی با شعار حل نمی‌شود / باید عملگرا بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از تولید ملی با شعار حل نمی‌شود و تولید ملی باید در عمل و در همه ابعاد حتی فرهنگی و معرفی نیز حمایت شود.

حمایت از تولید ملی با شعار حل نمی‌شود / باید عملگرا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجید منصوری در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فیلم کوتاه «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» که در سده لنجان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: اگر مقایسه‌ای بین وضعیت فعلی و قبل از انقلاب در همه ابعاد از تعداد دانش آموختگان گرفته تا سایر دانش‌ها داشته باشیم، متوجه می‌شویم که تولید ملی از سال‌ها پیش آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در قرآن و نهج‌البلاغه نیز به همین تولید و خودکفایی اشاره شده است، افزود: ما نباید اجازه دهیم هیچ‌گاه استکبار بر ما چیره شود.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در بودجه امسال وابستگی نفت کم و ما شاهد افزایش تولید ملی و نوآوری هستیم، تصریح کرد: این نیاز و اشاعه به جامعه باید توسط مطبوعات و رسانه ملی که نقش شکل دهی به افکار عمومی مردم را دارند، شکل بگیرد.

وی ادامه داد: این جشنواره باعث شد که مسئولان کشوری به فکر باشند که همه جای این کشور می‌تواند چنین قابلیتی را داشته باشد.

منصوری گفت: در جایی از رسانه حرف از تولید ملی می‌زنیم، در حالی که در شبکه دیگر همین قضیه رعایت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه حمایت از تولید ملی با شعار حل نمی‌شود، گفت: تولید ملی تولید کالا نیست، تولید ملی تولید معرفت، ثروت و فناوری هم هست.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی افزود: باید مشخص شود وقتی حرف از تولید ملی می‌زنیم، منظور همت در همه زمینه‌ها است.

وی با بیان اینکه فیلمساز افکار عمومی مردم را به سمت دیدگاه خود هدایت می‌کند، گفت: بحث اصلی عمل‌گرایی است و ما باید در جهاد اقتصادی، تولید ملی و سایر قضایا مشخص کنیم جای مردم کجاست و نقش آنها در این جهاد چیست.

انتهای پیام/63012/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول