اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان:

آینده خوبی برای جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان می‌بینیم

خبرگزاری فارس: مسئول امور سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: آینده خوبی برای ادامه جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان می‌بینیم.

آینده خوبی برای جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان می‌بینیم

رضا دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره برگزاری جشنواره «سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» اظهار کرد: جشنواره سده لنجان نوپاست و باید از شهردار سده لنجان و نیز دبیر این جشنواره بابت جسارتی که به خرج دادند، قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین جشنواره‌ای در سطح ملی و آن هم در یک شهرستان کوچک همچون سده لنجان در کشور کمتر اتفاق افتاده است، افزود: این جشنواره با زمان کمی که در اختیار داشت، توانست 400 اثر را داوری کند.

مسئول امور سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: به طور قطع اگر در سال‌های آینده زمان بیشتری به این جشنواره اختصاص پیدا کند، می‌تواند در ابعاد بسیار وسیع‌تری نمود پیدا کند.

وی ادامه داد: ما اعلام کرده‌ایم که در بخش امور سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز هر کمکی بتوانیم برای بهتر شدن جشنواره انجام می‌دهیم.

دهقانی در مورد تأثیر ساخت این آثار بر افکار عمومی با محوریت منویات رهبری گفت: به عنوان یکی از داوران بخش اولیه این جشنواره، ارزیابی من این است که فیلم‌ها در حد حرفه‌ای و آثار در سطح بسیار بالایی بود.

وی افزود: به طور یقین آینده ‌خوبی برای ادامه این جشنواره فیلم کوتاه در سده لنجان می‌بینیم.

مسئول امور سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: این نخستین جشنواره بود و علاقه‌مندان در سال‌های آینده می‌توانند با طرح‌های جدیدتر و قوی‌تری در این جشنواره شرکت کنند.

وی با بیان اینکه صاحب امتیاز این جشنواره شهرداری سده لنجان است، تصریح کرد: اعتبار این جشنواره را شهرداری این شهر تأمین می‌کند، اما ما نیز حمایت معنوی خود را از این جشنواره اعلام می‌کنیم.

دهقانی با تاکید به اینکه جشنواره در راستای منویات رهبری گام برداشته است، افزود: این جشنواره‌ها توسط مناطق برگزار شده است و بودجه سالانه آن را خود مناطق تامین می‌کنند.

انتهای پیام/63012/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول