اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور استان‌های جشنواره فیلم فجر:

نمره برگزاری جشنواره «تولید ملی» سده لنجان 20 است

خبرگزاری فارس: مدیر امور استان‌های جشنواره فیلم فجر گفت: نمره برگزاری جشنواره «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» سده لنجان 20 است و این حرف را پس از 28 سال سابقه کار جشنواره‌ای عرض می‌کنم.

نمره برگزاری جشنواره «تولید ملی» سده لنجان 20 است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی حقیقی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فیلم کوتاه «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» که در سده لنجان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری جشنواره فیلم فجر امسال در 10استان برگزار شده که در ارزیابی‌ها استان کرمانشاه که برای نخستین بار که در جشنواره شرکت می‌کرد رتبه نخست مطلوبیت را از آن خود کرد.

وی با بیان اینکه سابقه دار بودن شهری مبنی بر خوب برگزار کردن جشنواره‌ها نیست، افزود: در بررسی‌ها مشخص می‌شود که این موفقیت‌ها بر اساس همراهی مدیران استانی و مدیران فرهنگی و میانی است.

مدیر امور استان‌های جشنواره فیلم فجر با بیان اینکه نمره برگزار کننده این جشنواره در سده لنجان 20 است، افزود: من 29 سال سابقه برگزاری چنین جشنواره‌هایی را دارم و جشنواره‌های بسیاری را تاکنون دیده‌ام.

وی تصریح کرد: این همراهی بین امام جمعه این شهر و جوان گرایی آن در برگزاری و همراهی مدیران آن جشنواره مثال زدنی است.

حقیقی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره در طول دو ماه، کار بسیار سختی است، ادامه داد: کاری که دبیر این جشنواره انجام داد بسیار بزرگ است و سایر افراد باید از تلاش ایشان درس بگیرند.

وی گفت: پیش بینی می‌کنیم دبیرخانه دائمی در این شهر برای برگزاری این جشنواره در نظر گرفته شود.

مدیر امور استان‌های جشنواره فیلم فجر ادامه داد: انتخاب یک موضوع اصلی برای این جشنواره و نام گذاری سال‌های دیگر به عنوان کار جنبی جشنواره قدم مطلوبی برای ادامه این جشنواره به حساب می‌آید.

وی به عدم حضور معاون امور سینمایی در این جشنواره اشاره کرد و افزود: سلام گرم جواد شمقدری معاون امور سینمایی کشور را به شما اعلام می‌کنم.

انتهای پیام/63012/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول