اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

خبرگان رهبری معیارهای رهبری را مورد صیانت قرار می‌دهند

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری به دقت ملاک‌ها و معیارهای رهبری را مورد ارزیابی و صیانت قرار می‌دهند که کوچکترین تنزلی در آن به وجود نیاید.

خبرگان رهبری معیارهای رهبری را مورد صیانت قرار می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در حریم رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در هفته گذشته اجلاس خبرگان رهبری به عنوان یک مانور عظیم حضور مردم در عرصه صیانت از مقام رهبری و ولایت بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: این مانور عظیم که مقابل چشم جهانیان به وسیله نمایندگان فقیه و عادل مردم برگزار می‌شود، نشان‌دهنده ایستادگی مردم پای ستون خیمه این نظام الهی است. دکترین ولایت مطلقه فقیه را یکی از افتخارات پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌دانند.

وی افزود: در کنار تمام منویات معظم‌له ایشان دو راهبرد اصلی را برای خبرگان ملت ترسیم کردند که راهبرد اول نگاه بلندمدت به نظام و آرمان‌های آن بود.

امام جمعه مشهد در تدوین نخستین راهبرد مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری فرمودند انقلاب اسلامی در تمام سال‌های استقرار خود با مشکلات و بعضا بحران‌هایی رو به رو بوده است اما آن چیزی که برای ما بسیار مهم است نگاه بلندمدت و کلی به نظام و انقلاب است.

علم الهدی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک جریان رو به رشد و متعالی است. افزود: هیچ نظامی در ایران اسلامی به اندازه انقلاب اسلامی در راه تعالی و پیشرفت قدم برنداشته است که این واقعیتی انکارناپذیر است.

وی اظهار کرد: معمولاً در سطح جهانی این گونه مطرح می‌شود که مسئله رهبری یک فرد برای مدت زمان طولانی موجب رکود رهبری و مدیریت آن شخص است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: آن چیزی که نمایندگان شما در اجلاس خبرگان رهبری بر آن تاکید کردند این بود که بعد از 23 سال که از رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) می‌گذرد تمام ابعاد شخصیتی و مدیریت ایشان در مقام معظم رهبری تبلور کرده است.

علم الهدی تصریح کرد: مدیریت مقام معظم رهبری در این 23 سال نه تنها رکود نداشته است بلکه پویا و متعالی نیز است و در مبارزه و مهار بحران‌ها مقام معظم رهبری چنان مدیریت داشته‌اند که بسیار قوی‌تر از گذشته اقدام کرده‌اند، به نحوی که در تاریخ سابقه نداشته است.

وی به گزارش رئیس رسانه ملی در اجلاس خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: در اجلاس خبرگان رهبری از یک مدیر دعوت می‌شود که به ارائه گزارش بپردازد که این‌بار از مدیر رسانه ملی دعوت به عمل آمد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در این جلسه بسیار نتایج پرباری به دست آمد و فقهای مجلس خبرگان با گزارشی که مدیر رسانه ملی ارائه کرد در جریان تهاجم بی‌رحمانه رسانه‌های استکباری علیه انقلاب اسلامی قرار گرفتند.

علم‌الهدی افزود: در ادامه این جلسه همچنین علما و فقهای خبرگان رهبری نقدها و نظرات خود را در خصوص رسانه ملی بیان کردند که در یک جمع‌بندی کلی همه آن نظرات و انتقادات دغدغه‌های شما مردم متدین و حزب اللهی از رسانه ملی بود.

انتهای پیام/70009/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول