اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهربابک:

شهربابک نیازمند توجه بیشتر مسئولان ‌است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهربابک گفت: هر چند با اقدامات انجام شده شهربابک وضعیت مطلوبی دارد، اما این شهرستان نیازمند توجه بیشتر مسئولان استانی و کشوری است.

شهربابک نیازمند توجه بیشتر مسئولان ‌است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، سیف‌الله امینی‌زاده ظهر امروز در حاشیه افتتاح قطعه دوم‌ محور شهربابک – سرچشمه‌ مردم شهربابک را مردمانی ولایتمدار خواند و اظهار داشت: گواه بر این مدعی تقدیم 356 شهید از این شهرستان به انقلاب اسلامی است.

وی معادن موجود در شهرستان را یک نعمت و هدیه خدادادی دانست و خاطر‌ نشان کرد: مردم و مسئولان با اتحاد و همدلی باید از این معادن بهره کافی را ببرند.

امینی‌زاده افزود: اتحاد سه قوه ‌مقننه، مجریه و قضائیه در کشور مثال‌زدنی است که همین امر موجب دلگرمی اعضای شورای تأمین و مردم شهرستان‌ و سبب افزایش امنیت در شهرستان شده است.

وی عنوان کرد: هر چند شهرستان شهربابک در زمینه اشتغال مشکلات فراوانی دارد، اما وضعیت شهرستان نسبتا مطلوب است و در حال حاضر بیش از پیش نیازمند مساعدت و همکاری مسئولان استان به این شهرستان است.

فرماندار شهربابک خواستار آزادسازی قسمتی از مسیر جاده شهربابک - سرچشمه که در حال حاضر زمین کشاورزی هستند از سوی مدیر‌کل راه و شهرسازی استان شد و خاطر‌ نشان کرد: در صورت آزاد‌سازی این زمین‌ها تا پایان دولت دهم بخش دیگری از این مسیر نیز آسفالت می‌شود.

وی همچنین با اشاره به حوادث ناگوار در این محور گفت: جاده شهربابک - سرچشمه یک مسیر پر‌تردد و حادثه‌خیز است، لذا باید این محور هر چه سریع‌تر آماده افتتاح شود.

انتهای پیام/80023/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول