اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

برگزاری مجلس دهل در نوروز شایسته نظام جمهوری اسلامی نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه بابل گفت: برگزاری رقص و دهل در سالن اجلاس سران به مناسبت نوروز شایسته نظام جمهوری اسلامی نیست.

برگزاری مجلس دهل در نوروز شایسته نظام جمهوری اسلامی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز بابل اظهار داشت: تقوی پایه دین و سبب آبادانی هر جامعه است که نبود آن جامعه را ذره ذره به فساد و تباهی می‌کشاند.

وی به حضور رئیس جمهور در کشور ونزوئلا اشاره کرد و ادامه داد: رفتار اخیر احمدی‌نژاد در مراسم رئیس جمهور ونزوئلا شایسته و مناسب نظام نبوده و سبب اعتراض مراجع تقلید و مردم است.

وی افزود: رئیس جمهور هر کشور نماینده آن کشور محسوب می‌شود، بنابراین عمل احمدی‌نژاد به پای نظام و انقلاب نوشته می‌شود.

روحانی در ادامه با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز بیان داشت: رقص و دهل که در سالن مجلس سران به مناسبت نوروز انجام شده مناسب نظام جمهوری اسلامی نیست؛ ای کاش مسئولان یک صدم هزینه این امورها را صرف مسئله حجاب و ارزش‌های به زمین مانده در کشور می‌کردند.

وی تصریح کرد: لازم نیست برای نوروز چنین هزینه‌هایی صرف شود، امروز مسئله فراموش شده جامعه، مسائل فرهنگی و حجاب است، با شروع فصل گرما، حجاب نامناسب به سان آتشی جامعه و فضای خانواده، حریم احیاء جوانان و دختران ما را فرامی‌گیرد؛ باید به این امورها توجه شود؛ ترویج مسئله عفاف و حجاب شایسته مسئولان نظام اسلامی است.

روحانی بیان داشت: با توجه به اینکه سال جاری سال «تولید ملی و حمایت  از کار سرمایه ایرانی» بود، مسئولان باید پاسخ دهند برای تحقق این شعار چه کرد‌ه‌اند و برای کاهش مشکلات مردم چه کاری انجام دادند؟

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب از گرانی‌های اخیر ابراز گله و نگرانی کردند؛ این مسئله به امر داخلی مربوط می‌شود یا مسائل خارجی؟ مسئولان باید در این راستا به مردم پاسخ دهند؛ بسیاری از این فعل و انفعالات به ناکارآمدی‌های داخلی بر می‌گردد که باید اصلاح شود.  

امام جمعه بابل به پروژه‌های ناتمام بابل اشاره و عنوان کرد: متأسفانه رسم شده، پروژه‌های بابل عمری 18 ساله داشته باشند، هنوز کنارگذر جنوبی ما تحرک جدی به خود نگرفته است و حتی پروژه‌های سفر اول به نتیجه نرسیدند، بنابراین باید دولتمردان این استان و شهرستان به مردم پاسخگو باشند.

وی با تبریک فرارسیدن سالروز تولد حضرت زینب (س)، افزود: شایسته است در این روز مبارک که به نام مقدس پرستار نامگذاری شده از خدمات صادقانه و خالصانه پرستاران که به بیماران رسیدگی می‌کنند؛ قدردانی شود.

انتهای پیام/86009/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول