اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سبزوار خبر داد

دستگیری 2 سوداگر مرگ در سبزوار

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی سبزوار گفت: با دستگیری دو سوداگر مرگ دو کیلوگرم ماده مخدر از نوع کراک در این شهرستان کشف شد.

دستگیری 2 سوداگر مرگ در سبزوار

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، محمد آزادواری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی سبزوار با دریافت خبری مبنی بر فعالیت گسترده یک سوداگر مرگ در یکی از مناطق حاشیه شهر سبزوار در امر تهیه و توزیع ماده مخدر کراک در بین جوانان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی سبزوار افزود: سپس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و انجام یکسری کارهای اطلاعاتی این فرد را شناسایی کردند و پس از اطمینان از صحت محل پاتوقش وی را به صورت نامحسوس زیر نظر گرفتند.

آزادواری تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده در نهایت شب گذشته با اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی متهم و همدستانش را دستگیر کردند.

وی یادآور شد: در بازرسی‌ از محل یک کیلو و 850 گرم مواد مخدر صنعتی از نوع کراک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل منزل جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی سبزوار خاطرنشان کرد: متهمان پس از بازجویی‌ به همراه پرونده متشکله به مقامات قضایی سبزوار معرفی شدند.

*کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در بردسکن

فرمانده انتظامی بردسکن نیز اظهار کرد: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ ماموران انتظامی مبارزه با مواد مخدر بردسکن با کنترل دائمی محورهای مواصلاتی این شهرستان از ابتدای سال بیش از 50 محموله کوچک و بزرگ را در محورها شناسایی کردند.

حیدر مرزبان افزود: در بازرسی دقیق و ماهرانه پلیس بیش از یک تن و 70 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی بردسکن خاطرنشان کرد: همکاری و تعامل مردم با پلیس و تعهد کاری و تیزبینی ماموران در امر مبارزه با مواد مخدر دلیل موفقیت، برخورد و کشف این مواد افیونی است.

مرزبان تصریح کرد: بیش از 230 کیلوگرم مواد مکشوفه با همکاری اطلاعاتی و عملیاتی همکاران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌رضوی و سمنان کشف و ضبط شد که در این ارتباط  33 دستگاه خودرو توقیف و 231 نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مقامات قانونی شدند.

انتهای پیام/70022/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول