اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن 74 کیلوگرم

کشتی‌گیر قمی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم از اعزام کشتی‌گیر استان به مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا خبر داد.

کشتی‌گیر قمی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شود

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بسیار خوشحالم از اینکه کشتی قم به سطحی بسیار خوب و عالی رسیده است و این توانایی را دارد که همزمان در تیم‌های ملی کشتی تمام رده‌های سنی دارای یک نماینده باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر سه کشتی‌گیر قمی در ترکیب تیم‌های ملی کشتی فرنگی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشورمان عضویت دارند که هر یک از آنها نفرات اصلی ترکیب تیم‌های ملی کشتی در رویدادهای مهم برون‌مرزی هستند.

رئیس هیئت کشتی استان قم در ادامه از اعزام یکی از جوانان پرافتخار کشتی قم به رقابت‌های قهرمانی آسیا خبر داد و افزود: این کشتی‌گیر قمی با توجه به عملکرد بسیار خوبی که در دو سال اخیر در ترکیب تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف داشته است ان‌شاءالله در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان راهی جام قهرمانی آسیا خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد رده سنی بزرگسالان کشورمان است، تیم‌های ملی این دو رشته برای حضور مقتدر در این رقابت‌ها قطعاً به تورنمنت‌های معتبر نیز اعزام می‌شوند.

حلوایی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده توسط کنفدراسیون کشتی آسیا، رقابت‌های قهرمانی قاره کهن امسال در خرداد‌ماه برگزار می‌شود و تیم‌ ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان با ترکیبی متشکل از بهترین کشتی‌گیران اوزان هفت‌گانه عازم این رقابت‌ها خواهد شد.

وی یادآور شد: تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان سال گذشته در اسفند‌ماه و در جریان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا که در شهر گومی کره جنوبی برگزار شد توانست با کسب مقام قهرمانی به کار خود پایان دهد و این بار نیز مدعی تکرار قهرمانی دوره قبل است و در ترکیب این تیم یکی از چهره‌های پرافتخار کشتی استان قم حضور دارد.

رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: در وزن 74 کیلوگرم ‌هادی علیزاده پورنیا از استان قم نماینده اعزامی تیم ملی کشتی فرنگی به رقابت‌های بین‌المللی کشتی قهرمانی آسیا خواهد بود و امید زیادی داریم بعد از درخشش این کشتی‌گیر در مسابقات کشتی فرنگی دو جام بین‌المللی اوکراین و قزاقستان، دانشجویان جهان، قهرمانی آسیا و دو جام جهانی متوالی این بار نیز با دست پر به میهن اسلامی باز گردد.

انتهای پیام/78002/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول