اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنا قم:

استخر با استانداردهای قهرمانی در قم نداریم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم گفت: تعداد استخرهای شنا در قم افزایش یافته اما با کمبود استخر با استانداردهای قهرمانی مواجه هستیم.

استخر با استانداردهای قهرمانی در قم نداریم

مسعود حسین جمال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: خوشبختانه تعامل و همکاری بسیار خوبی از سوی مدیران استخرهای استان با هیئت شنا، شیرجه و واترپلو صورت می‌گیرد اما یکی از واقعیت‌های مهم این است که ما در قم استخر با ویژگی‌ها و استانداردهای قهرمانی نداریم.

وی تصریح کرد: با این حال با وضعیت موجود سعی می‌کنیم از تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای رشد و توسعه شنا و ان‌شاءالله راه‌اندازی دو رشته دیگر یعنی شیرجه و واترپلو استفاده کنیم، رشته‌هایی که آنها هم به استخرهایی با ویژ‌گی‌های خاص نیاز دارند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم در ادامه با بیان اینکه در سال 91 اتفاقات خوبی در ورزش شنا رخ داد، بیان داشت: حضور تیم‌های دختران و پسران قم در مسابقات قهرمانی کشور و همچنین المپیادها و کسب نخستین مدال تاریخ شنای قم در المپیاد دانش‌آموزان امسال از جمله توفیقات ما بوده است.

وی یادآور شد: امسال از نظر این هیئت سالی موفق و توأم با پیشرفت و توسعه بود و امیدوارم در ادامه تلاش‌هایی که برای توسعه شنا، شیرجه و واترپلو انجام می‌دهیم، در تمام سطوح گام‌های موثری برداریم.

حسین جمال ادامه داد: در زمینه‌های مختلفی امسال موفق شدیم شنای قم را در مسیر پیشرفت به سمت جلو حرکت دهیم که خوشبختانه این مهم سبب شد تا در بخش‌های همگانی، قهرمانی و آموزش این رشته ورزشی اتفاقات خوبی را در قم شاهد باشیم.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم افزود: بعد از اینکه در سال 90 به فکر برگزاری رقابت‌های لیگ شنای باشگاه‌های استان قم افتادیم و این رقابت‌ها را با توجه به اهمیت توجه به توسعه شنا در سطح بسیار مطلوب و قابل قبول برگزار کردیم، دومین دوره لیگ شنای قم برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در عرصه رقابت‌های کشوری طبق برنامه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو حرکت کردیم و توانستیم تیم‌های شنا رده‌های سنی پایه را به پیکارهای قهرمانی کشور که به شکل منطقه‌ای برگزار شد، اعزام کنیم و حضور خوبی داشته باشیم.

حسین جمال اضافه کرد: یک بار دیگر مسابقات لیگ شنا را با شرکت تیم‌های باشگاه‌های مختلف در هر دو بخش دختران و پسران و در رده‌های سنی پایه برگزار کردیم که در آن استعدادهای بسیار خوبی برای توسعه قهرمانی شنای قم شناسایی شدند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم عنوان کرد: مدیران استخرها همکاری خوب و صمیمانه‌ای با هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم دارند و این تعامل سبب شده است تا بیش از پیش به رشد و احیای شنا در قم امیدوار باشیم.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول