اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

شنای دریایی و ماسه‌درمانی در مازندران رونق یابد

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: شنای دریایی و ماسه درمانی در مازندران باید رونق یابد.

شنای دریایی و ماسه‌درمانی در مازندران رونق یابد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، سیدعلی‌اکبر طاهایی شامگاه پنجشنبه در آیین تجلیل از قهرمانان، هیئت‌های برتر، خیران، اصحاب رسانه و تلاشگران هیئت اسکواش مازندران که در سالن همایش‌های سلمان هراتی ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: نگاه حاکمیت به مقوله ورزش را می‌توان در دیدار قهرمانان ورزشی با رهبری نگریست.

وی مطالعه منویات رهبری در دیدار با قهرمانان ورزشی کشور را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: بروشوری از سخنان رهبری تهیه و در بین ورزشکاران توزیع شود تا سخنان رهبری را به طور دقیق مطالعه کنند.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اینکه رهبری بر ورزش همگانی تاکید دارند، تصریح کرد: اسکواش ورزش همگانی است؛ بچه‌ها می‌توانند در خانه بازی کنند و همراه با نشاط و شادی از ورزیدگی بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: ورزش‌های بومی و سنتی علاوه بر شادابی سبب اندیشه‌ورزی می‌شود که اسکواش نیز مانند چوگان و باستانی دارای مفاهیم و محتوای زندگی است.

طاهایی با بیان اینکه ورزشکاران مازندرانی در رشته ورزشی کشتی و وزنه‌برداری نام آور و قهرمانی جهان را از آن خود می‌کنند، بیان داشت: بهداد سلیمی قهرمان وزنه‌برداری جهان الگویی برای سایر جوانان این مرز و بوم است.

استاندار مازندران با ابراز امیدواری از اینکه ورزشکاران رشته شنا استان باید بتوانند در این رشته حرفه‌ای قهرمانی را از آن خود کنند، گفت: وجود دریا در مازندران ظرفیتی است که ورزشکاران بتوانند در شنای دریایی بدرخشند.

وی خاطرنشان کرد: شنای دریایی و ماسه درمانی در مازندران باید رونق یابد.

طاهایی با اشاره به اینکه ورزش اسکواش مختص سن خاصی نیست، افزود:  اگر کمک شرکت‌ها و خیران نبود ورزشکاران اسکواش در مازندران نمی‌توانستند به این پیشرفت‌ها دست یابند.

وی اظهار داشت: مازندرانی‌ها در رشته‌های فرهنگی، هنری و علمی در سطح کشور برجسته‌اند و چهره ملی دارند.

طاهایی ادامه داد: در عرصه موسیقی، پژوهشی قرآنی، شعر، تئاتر و غیره مازندران نام‌آور است و در سطح کشور مطرح است.

انتهای پیام/86006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول