اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت گرفت

کاهش سرقت سیم برق و کابل مخابرات در فارس

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی فارس از کاهش 10درصدی سرقت سیم برق و کابل مخابرات در این استان در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

کاهش سرقت سیم برق و کابل مخابرات در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار سیروس سجادیان اظهار داشت: در پی وقوع چند سرقت سیم برق و کابل مخابرات در فارس به ویژه شهرستان شیراز،‌ موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی این استان قرار گرفت و با اقدامات پیشگیرانه که پلیس فارس در این زمینه انجام داد در 10 ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، این سرقت‌ها 10 درصد کاهش داشت.

وی افزایش تعداد گشتی‌های پلیس در ساعات مختلف از شبانه‌روز،‌ تعامل با حراست شرکت توزیع برق و اداره مخابرات، اقدامات اطلاعاتی پلیس و .... را سبب کاهش این سرقت‌ها عنوان کرد و افزود: با همکاری مردم، شرکت توزیع برق و ادراه مخابرات این استان چه در شیراز و چه در سایر شهرستان‌های فارس، ماموران موفق شدند تعدادی از سارقان را چه در هنگام سرقت و چه پس از سرقت شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: بیشترین سرقت‌های سیم برق و کابل مخابرات در این مدت به ترتیب در شهرستان شیراز، داراب، مرودشت و سپیدان به وقوع پیوسته که در کل استان در10 ماهه نخست سال، 10 درصد نسبت به مدت مشابه سال پیش کاهش داشته است.

سجادیان افزود: برابر آمار اعلام شده از طرف شرکت مخابرات، سرقت کابل مخابرات در این مدت، 14 درصد به نسبت سال پیش کاهش داشته و بیشترین وقوع نیز به ترتیب در شیراز، داراب و مرودشت بوده است.

سجادیان با تشکر از همکاری مردم و شرکت توزیع برق و ادراه مخابرات، در پیشگیری و کشف این سرقت‌ها از شهروندان درخواست کرد که هرگونه موارد مشکوک در این مورد را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا سارقان دستگیر و برای اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شوند.

انتهای پیام/2448/خ/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول