اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

پروژه‌های نیمه‌کاره مازندران 112 میلیارد تومان می‌خواهد

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران با بیان ایتکه بیش از 400 پروژه نیمه‌کاره در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: برای پروژه‌های نیمه‌کاره 112 میلیارد تومان نیاز است.

پروژه‌های نیمه‌کاره مازندران 112 میلیارد تومان می‌خواهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی‌اکبر طاهایی در نشست با مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اظهار داشت: در سال 91 خیرین  مدرسه‌ساز 57 هزار و 71 متر مربع زمین اهدا کرده‌اند که نسبت به سال‌های گذشته 150 برابر رشد داشته است.

وی با بیان اینکه در سال 91 خیرین مدرسه‌ساز 360 میلیارد ریال اهدا کردند، افزود: کمک خیرین مدرسه‌ساز به بیش از 300 برابر رسیده است.

طاهایی تصریح کرد: در سال نخست تاسیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز با 3 هزار متر مربع شروع و در طی 14 سال به شکوفایی رسید که بیش از 500 برابر زمینی که نیتش پایه‌گذاری شد، رشد داشته است.

این مسئول در ادامه گفت: اهدایی خیرین مدرسه‌ساز در 14 سال یک‌ میلیون و 583 هزار متر مربع بوده که همه آثار خیر‌خواهانه و پربرکت خیرین است.

استاندار مازندران با بیان اینکه مردم در گذشته نیز مدرسه می‌ساختند و برای دانش‌اندوزی فرزندان خود گام بر می‌داشتند، بیان داشت: بسیاری از دانشمندان نامی ایران زمین در مدرسه ساخته شده توسط خیرین تحصیل ‌کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بیش از 400 پروژه نیمه‌کاره در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: برای این پروژه‌های نیمه‌کاره بیش از 112 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

طاهایی گفت: از 400 پروژه نیمه کاره 112 پروژه با مشارکت و همت مردم ساخت شده که برای ادامه کار به 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

استاندار مازندران متذکر شد: خط گاز دامغان و سمنان با لوله 42 اینچ و با پروژه 600 میلیون دلاری کار خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه دفتر مجمع خیرین نباید طعمه انتخابات شود، متذکر شد: این مکان‌ها پاتوق انتخابات نیست و محل خدمت و سرویس‌رسانی به مردم است و باید امانت‌دار خوبی باشید.

استاندار مازندران  به افتتاح دانشگاه علم و فناوری در بهشهر اشاره و عنوان کرد: در سال جدید دانشگاه فناوری‌های نوین در آمل افتتاح می‌شود.

طاهایی با تاکید بر اینکه در حوزه آموزش و آداب گردشگری استان ضعف دارد، اشاره کرد: به همین منظور دانشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در نوشهر راه‌اندازی شده و در ترم جدید آغاز به کار می‌کند.

وی اذعان داشت: یک میلیون هکتار جنگل هیرکانی که 3 میلیون سال قدمت دارد به درستی صیانت و حفاظت نشده است و در صورتی که جنگل‌های اروپا 10 هزار سال قدمت دارد.

استاندار مازندران به توزیع 4 هزار صندوق نیکوکاری در بین مدارس مازندران اشاره کرد و افزود: به هر دانش‌آموز نیازمند 80 هزار تومان توسط کمیته امداد و دانش‌آموزان مدارس به دانش‌آموزان نیازمند داده شد که کار بسیار زیبا و رفتارسازی خوبی صورت گرفته است.

انتهای پیام/86016/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول