اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

24 و 25 اسفند ماه‌ جاری

آزمون تعیین صلاحیت کاردان‌ها و معماران تجربی کردستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام مهندسی استان کردستان از برگزاری آزمون تعیین صلاحیت کاردان‌ها و معماران تجربی استان به منظور دریافت پروانه اشتغال طی روزهای 24 و 25 اسفند ماه جاری خبر داد.

آزمون تعیین صلاحیت کاردان‌ها و معماران تجربی کردستان برگزار می‌شود

محمد صدیق‌ثابتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه بیش از  یک‌ هزار و 500 نفر در دو بخش آقایان و خانم‌ها در این آزمون شرکت کرده‌اند اظهار کرد: این افراد در دو بخش نظارت و طراحی و در 7 رشته اصلی عمران ساختمان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

به گفته وی، افراد پذیرفته شده این آزمون مجوز صلاحیت گرفته و پروانه اشتغال دریافت می‌کنند و از سوی نظام مهندسی به آنها کار ارجاع می‌شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی کردستان با اشاره به عمر 18 ساله فعالیت این سازمان خاطر نشان کرد: آزمون تعیین صلاحیت، شانزدهمین سال برگزاری خود را سپری می‌کند.

ثابتی با بیان اینکه این آزمون هر سال در دو نوبت برگزار می‌شود، تصریح کرد: در آزمون قبلی 366 نفر پذیرفته شده و آزمون کنونی دومین مرحله تعیین صلاحیت متقاضیان است.

وی متولی اصلی این آزمون را سازمان سنجش اعلام کرد و افزود: عنوان اصلی آن، آزمون شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش است.

ثابتی با بیان اینکه حد نصاب قبولی در این آزمون کسب نمره 50 از 100 است خاطر نشان کرد: محدودیتی برای تعداد افراد پذیرفته شده وجود ندارد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کردستان در پایان ابراز امیدواری کرد با برگزاری آزمون‌های این‌چنینی زمینه انتخاب و گزینش افراد متخصص فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول