اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 7 اصفهان خبر داد

بهره‌برداری از 46.6 میلیارد تومان پروژه در آستانه عید نوروز

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 7 گفت: در آستانه عید نوروز امروز 46.6 میلیارد تومان پروژه در منطقه هفت اصفهان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 46.6 میلیارد تومان پروژه در آستانه عید نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احمدرضا مصور ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی منطقه هفت شهرداری اصفهان اظهار داشت: امروز شش خیابان در منطقه هفت بهره‌برداری می‌شود که چهار مورد آن در منطقه جنوب پل چمران واقع شده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از پنج پارک شهری افزود: دو پروژه کلنگ‌زنی داریم که هر دوی آنها در بافت فرسوده قرار دارد که امیدواریم تا پایان شهریور‌ماه احداث شود.

شهردار منطقه 7 تصریح کرد: دو سالن ورزشی ارغوان و خانه جوان یکی در خیابان آل‌محمد و دیگری در باقوشخانه جنب خانه‌جوان، سالن مطالعه آل‌محمد، باغ بانوان فدک، پل مکانیزه خیابان کاوه پس از تقاطع شهید غرب از جمله پروژه‌هایی است که امروز بهره‌برداری می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین احداث پارک چشمه خونین فاز نخست، پارک فلاطوری و خردمند، طرح‌های توسعه باغ فدک، پیاده‌روسازی ضلع غربی خیابان لاله، خیابان شهدی ضابط زاده، فاز نخست خیابان هسا و پروژه‌های محلات 12گانه و موارد دیگر امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار منطقه 7 گفت: تاکنون 7.1 میلیارد تومان پروژه در این محله به انجام رسیده و امروز 12 پارک محلی، 11 ساماندهی مادی، 11 اصلاح هندسی، 14 مورد روشنایی فضای سبز محلی، سه سرویس بهداشتی عمومی، هشت مورد پیاده‌روسازی در معابر اصلی و فرعی و یک مورد پیاده‌روسازی در طول خیابان زینبیه، 40 کانال دفع آب‌های سطحی، 16 مورد توسعه فضای سبز بدون سطح سخت به همراه پنج پارک بهره‌برداری و در مجموع 60 هزار متر مربع به فضای سبز منطقه هفت اضافه می‌شود.

وی تأکید کرد: 11 مورد زمین ورزشی، بازی کودکان، وسایل حرکت‌‌درمانی، بزرگ‌ترین پارک ترافیک اصفهان با مساحت شش هزار متر‌مربع بهره‌برداری می‌شود.

مصور عنوان کرد: امروز ستاد نوروزی به طور رسمی در باغ فدک آغاز به کار می‌کند و در کل 46.4 میلیارد تومان پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: در طول سال گذشته 24 میلیارد تومان آزادسازی کردیم و برای سال 92 نیز این آمادگی را داریم که طرح‌های زیادی را به منصه ظهور برسانیم.

به گزارش فارس، منطقه هفت جزو مناطق محروم شهری است که با 158 هزار نفر جمعیت و دو هزار و 850 هکتار مساحت از شمال به شهرک ولی عصر(عج)، جنوب به میدان شهدا، شرق به خیابان بعثت و غرب به کاوه ختم می‌شود.

انتهای پیام/63008/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول