اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی همدان خبر داد

کشف محموله بزرگ دارو و مواد محترقه قاچاق در همدان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان همدان از کشف محموله بزرگ دارو و مواد محترقه قاچاق در یکی از مناطق همدان خبر داد.

کشف محموله بزرگ دارو و مواد محترقه قاچاق در همدان

علی‌اصغر خرمرویی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی و مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان و تهیه و توزیع‌کنندگان مواد محترقه و پیشگیری از بروز حوادث ناگوار در شب‌های پایانی سال و در پی خبری مبنی بر تهیه و توزیع و دپوی کالای قاچاق و مواد محترقه توسط فردی در شهر همدان، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: مأموران اداره پشتیبانی اطلاعاتی این پلیس پس از بررسی‌های لازم و انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و فنی نهایتاً سوژه مورد نظر و محل‌های تردد و دپوی وی در حوالی یکی از میادین همدان شناسایی و هنگامی که قصد تحویل بار به فرد دیگری را داشت در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان همدان ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده از انبار نامبرده تعداد 106 هزار و 716 عدد انواع مواد محترقه خطرناک و قاچاق، 2 هزار عدد آمپول خارجی، 43 هزار و 104 عدد انواع قرص‌های مخدر خارجی به همراه 60 دست پاسور و مقداری شربت متادون دست‌ساز کشف و ضبط و خودروی متهم که یک دستگاه پراید بود به پارکینگ منتقل شد.

وی اضافه کرد: در عملیات مشابه دیگری در روز گذشته از فردی به نام (م) در یکی از محلات قدیمی همدان تعداد 6 هزار و 480 عدد انواع مواد محترقه کشف و ضبط شد.

خرمرویی‌ در پایان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/89002/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول