اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تجدید میثاق با شهدا

دانشجویان پیام‌نور مارگون پای هفت سین شهدا نشستند

خبرگزاری فارس: با هدف تجدید میثاق با شهدا و یادآوری رشادت‌های شهدا، دانشجویان پیام‌نور واحد مارگون میهمان سفره هفت‌سین شهدا در گلزار شهدای این شهر شدند.

دانشجویان پیام‌نور مارگون پای هفت سین شهدا نشستند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز با هدف تجدید میثاق با شهدا و یادآوری رشادت‌های شهدا، دانشجویان پیام‌نور واحد مارگون میهمان سفره هفت‌سین شهدا در گلزار شهدای این شهر شدند.

یعقوب اسلامی‌مهر رئیس پیام‌نور واحد مارگون با بیان این‌که شهیدان بزرگ‌ترین سرمایه معنوی برای این کشور هستند، اظهار داشت: به مدد الگوگیری از شهیدان اکنون در برابر هر فتنه‌ و توطئه‌ای توسط دشمنان سربلند هستیم.

وی گفت: با هدف تجدید میثاق با شهدا و یاد‌آوری رشادت‌های شهدا، دانشجویان پیام‌نور واحد مارگون میهمان سفره هفت سین شهدا در گلزار شهدای شهر مارگون بودند.

رئیس پیام‌نور واحد مارگون گفت: ما دانشگاهیان همواره راه شهدا و خط امام راحل را ادامه خواهیم داد و اجازه نمی‌دهیم خون آن‌ها پایمال شود چراکه شهدا از همه چیز خود برای دفاع از انقلاب اسلامی گذشتند تا نسل جدید در آرامش باشد و امروز ما برای تجدید میثاق دوباره در این مکان مقدس جمع شده‌ایم.

گفتنی است، در این مراسم رئیس دانشگاه پیام‌نور واحد مارگون، اساتید و جمعی از دانشجویان و خانواده تعدادی از شهدای شهر مارگون حضور داشتند.

انتهای پیام/2571/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول