اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ارشاد همدان:

9 کودک همدانی به جشنواره هنرهای تجسمی کودکان اعزام شدند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: 9 کودک همدانی به جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودکان اعزام شدند.

9 کودک همدانی به جشنواره هنرهای تجسمی کودکان اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان همدان، هادی فیض‌منش اظهار داشت: 9 کودک همدانی به جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودکان اعزام شدند.

وی افزود: این کودکان و نوجوانان 7 تا 14 ساله و همگی پسر هستند که برای رقابت در رشته‌های نقاشی و خوشنویسی جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودکان و نوجوانان برگزیده شده‌اند.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اظهار کرد: 9 کودک و نوجوان که آثارشان برای شرکت در این جشنواره انتخاب شده است، از شهرستان‌های رزن، ملایر و همدان در جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی شرکت می‌کنند.

وی اضافه کرد: دومین جشنواره هنرهای تجسمی کودک و نوجوان در رشته‌های نقاشی و خوشنویسی در سه گروه سنی شش تا هشت، 9 تا 11 و 12 تا 14 سال به دبیری جلیل جوکار برگزار می‌شود و کودکان و نوجوانان در کارگاه عملی نقاشی و خوشنویسی شرکت می‌کنند.

فیض‌منش ادامه داد: در این دوره جشنواره 113 کودک و نوجوان در رشته نقاشی و خوشنویسی حضور دارند که 79 نفر در گروه سنی 6 تا 10 سال و 34 نفر در گروه سنی 11 تا 14 سال هستند.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: دومین جشنواره هنرهای تجسمی کودک و نوجوان که قرار بود مهرماه در اصفهان برگزار شود، 23 و 24 اسفندماه در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2499/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول