اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر طبس:

الحاق طبس به خراسان جنوبی شوک بود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر طبس گفت: اعلام مصوبه الحاق طبس به استان خراسان جنوبی شوک عجیبی بر اکثر مردم طبس وارد ساخته است و قطعاً اگر این مصوبه اجرایی شود تنش اجتماعی در پی دارد و بهتر است که لغو شود.

الحاق طبس به خراسان جنوبی شوک بود

محمدحسین معصومی در واکنش به اعلام خبر مصوبه دولت مبنی بر انتزاع طبس از استان یزد و الحاق این شهرستان به استان خراسان جنوبی، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: از روز گذشته که معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد خبر مصوبه دولت برای الحاق طبس به استان خراسان جنوبی را اعلام کرد، شوک عجیبی بر اکثریت مردم شهر طبس وارد شد، به طوری که تاکنون بیش از 300 نفر از معتمدان محلی و مسئولان هیئت‌های مذهبی طبس طی تماس تلفنی نارضایتی خود نسبت به این مصوبه را اعلام کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط حساس فعلی جامعه که در آستانه سال جدید و دو انتخابات مهم قرار داریم، باید مسئولان از ایجاد هرگونه تنش اجتماعی بپرهیزند و تلاش کنند تا آرامش در جامعه حاکم باشد، اما قطعاً اجرایی شدن مصوبه الحاق طبس به خراسان جنوبی، تنش اجتماعی در پی دارد که بر همین اساس از مسئولان دولت می‌خواهیم تا این مصوبه را لغو کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر طبس افزود: طی تماس تلفنی، مخالفت مردم طبس با این مصوبه را به نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی اطلاع دادم، که وی نیز در جلسه علنی روز گذشته مجلس و طی تذکر شفاهی و همچنین در دیدار با معاون رئیس جمهور این موضوع را اعلام کرده است.

انتهای پیام/90001/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول