اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد/2

تلاش سه ساله دشمن برای بی‌ارزش کردن پول ملی کشور

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مهم‌ترین هدف دشمن بی‌ارزش کردن پول ملی کشور است، گفت: دشمن برای موفقیت این هدف خود حدود سه سال قبل دست به کار شده است.

تلاش سه ساله دشمن برای بی‌ارزش کردن پول ملی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محسن رضایی صبح امروز در جمع مردم آمل در مسجد هدایت این شهرستان اظهار داشت: در جریان انقلاب و حوادث قبل از پیروزی آن، کسی فکر نمی‌کرد انقلاب اسلامی در مقابل نظام شاهنشاهی که حمایت همه ابرقدرت‌های استکباری دنیا، منابع غنی نفت، معادن و دیگر سرمایه‌ها را در اختیار داشت، پیروز شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما توسط بنیانگذار کبیرش امام خمینی(ره)، حمایت همه‌جانبه مردم و روحانیت به چنان درخششی در دنیا رسید که تمام کشورهای جهان را به تعجب واداشته است.

رضایی با اعلام اینکه در ابتدای جنگ نیز عراق با حمایت استکبارگران و با در اختیار داشتن انواع سلاح‌های نظامی آن روز پنج استان ما را گرفت، ادامه داد: رزمندگان ما بر آن شدند تا سرزمین‌های کشورمان را باز پس بگیرند و در این میان امام امت فرمودند اگر جنگ تحمیلی 20 سال هم به طول بیانجامد ما ایستاده‌ایم.

* رمز موفقیت دستکم نگرفتن دشمن

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه نخستین رمز موفقیت ما در مقابل انواع تحریم‌های دشمن دست‌کم نگرفتن مسائل است، گفت: اگر روزی فکر کنیم که دشمن ما قدرتی ندارد و به راحتی می‌توانیم آن را شکست دهیم باید بدانیم نخستین شکست ما از این نقطه آغاز شده است.

رضایی اضافه کرد: همچنین اگر روزی بپنداریم که نمی‌توان در مقابل قدرت و توان بالای دشمن ایستاد و مقاومت کرد باز هم با شکست روبه‌رو شدیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اذعان داشت: امروزه مهم‌ترین هدف دشمن این است که ارزش پول ملی ما را به کمترین ارزش ممکن برساند و برای موفقیت این هدف خود حدود سه سال قبل دست به کار شده است.

وی افزود: آنها برای اجرایی کردن اهداف خود گرانی را در کشور به وجود آوردند که فشار زیادی بر روی مردم بیاید و بر این باورند اگر این روند ادامه یابد پول ملی ما نیز ساقط می‌شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اعلام اینکه با ساقط شدن پول ملی دو حادثه بزرگ اتفاق می‌افتاد، ابراز داشت: با این روش اقتصاد کشور زمین‌گیر شده و اقتصاد خانوارها از بین می‌رود همچنین مردم در مقابل دولتمردان ناراضی شده و با پایین آوردن شدید قدرت خرید خانواده‌ها قصد دارند آنها را به خیابان‌ها بکشانند.

وی با بیان اینکه در کشور کودتا، شورش منافقان، جنگ و شورش جنگل زیادی را شاهد بودیم که همه آنها را مهار کرده و هم‌اکنون نیز تجربه مهار آنها را داریم، یادآور شد: جریان جدیدی که با هدف سقوط پول ملی ایران طرح‌ریزی شده امری نوین و جدید است.

رضایی با تاکید بر اینکه دشمنان اینقدر که از ما می‌ترسند امضای همه قدرت‌های دنیا را جمع کردند و برخلاف گذشته خیلی با احتیاط حرکت می‌کنند، تصریح کرد: آنها به شدت مراقب هستند تا بار دیگر شکست نخورند و پروژه‌شان زمین‌گیر نشود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه هم‌اکنون نیز در کشورمان جنگ داریم، ادامه داد: این جنگ از زمان بوش شروع شده زیرا او ایران را مظهر شرارت معرفی کرد و در دو سال اخیر فشارها علیه کشورمان به اوج خود رسید.

وی گفت: اوباما می‌خواهد با پنبه سر ببرد و دشمنی خود علیه ایران را به گونه‌ای دیگر ابراز داشته است ولی همه دنیای استکبار باید بداند مردم ایران ثابت کردند در آزمون‌های مختلفی پیروز بوده و سربلند خارج شدند البته ما نیز باید در مقابل آنها با جدیت و قاطعیت ایستاده و پای کار بیاییم.

انتهای پیام/86012/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول