اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن رضایی در شیراز:

جامعه به شدت نیاز به نشاط و امیدواری دارد

خبرگزاری فارس: محسن رضایی در شیراز گفت: جامعه به شدت نیاز به نشاط، امیدواری و پویایی دارد.

جامعه به شدت نیاز به نشاط و امیدواری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محسن رضایی ظهر امروز در فرودگاه شهید دستغیب شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح‌های در دست اجرای دولت مانند هدفمندی یارانه‌ها را می‌توان با شیوه‌های علمی و فنی هدایت کرد.

وی اضافه کرد: مبلغ هدفمند یارانه‌ها در مرحله دوم افزایش یافته و باید به سوی رفع بیکاری و برطرف شدن این معضل برود، تا شاهد جامعه‌ای بانشاط باشیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه کارهای بزرگی در پیش داریم و سال‌های آینده جزو حساس‌ترین زمان‌ها است که نیاز به فداکاری و گذشت بیشتری دارد، افزود: جامعه به شدت نیاز به نشاط، امیدواری و پویایی دارد و باید از منازعات سیاسی که با توجه به تحریم‌های اقتصادی موجب دلسردی مردم می‌شود، پرهیز کرد و در این مورد دولت از پشتیبانی مقام معظم رهبری استفاده نکرده است.

رضایی هدف از سفر به استان فارس را دیدار با دانشجویان و دانشگاهیان برشمرد و گفت: فعالیت‌های تبلیغاتی نارضایتی را بین مردم به‌وجود آورده که باید از نصب پوستر خودداری کرد و به جای عکس امثال من از تمثال مبارک شهدا استفاده شود.

این مسئول همچنین در دیدار با خانواده مرحوم آیت‌الله زبرجد ابراز داشت: مرحوم آیت‌الله زبرجد معلم اخلاق و عالم بزرگی بود که بیشتر عمر خود را در راه احیای دین مبین اسلام گذراند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: مهم‌ترین برنامه‌های دولت باید در راستای رفع مشکل اقتصادی و معیشتی مردم باشد.

رضایی خاطرنشان کرد: در بازدید از جنوب شهر شیراز شاهد نامناسب بودن خیابان‌ها و کوچه‌های این منطقه بودم که باید برای مرمت و بازسازی آن اقدام جدی انجام شود.

وی در ادامه سفر خود به شیراز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نیز طی سخنانی اذعان داشت: علما در هدایت مردم نقش برجسته و سنگین و تعیین کننده‌ای را داشته‌اند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان متذکر شد: بسیاری از طرح‌های دولت تاکنون در ایده درست و در اجرا اشتباه بوده است.

انتهای پیام/‌2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول