اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان اصفهان:

جاده اصفهان ـ ورزنه استاندارد نیست / 2500 میلیارد اعتبار برای اصلاح جاده‌ها نیاز داریم

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تأیید می‌کنم که محور ارتباطی اصفهان ـ ورزنه دارای استانداردهای لازم نیست و باید سرعت در این منطقه کنترل شود.

جاده اصفهان ـ ورزنه استاندارد نیست / 2500 میلیارد اعتبار برای اصلاح جاده‌ها نیاز داریم

محمود محمودزاده در گفت‌وگوی با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه رانندگان باید در محور ارتباطی اصفهان ـ ورزنه با دقت رانندگی کنند، افزود: همیشه در صحبت‌های خود تاکید دارم که باید در جاده‌ها از سرعت بالا پرهیز شود و نباید در محورهایی که احتمال خطر وجود دارد از سرعت استاندارد تعیین شده برای آن مسیر تخطی کرد.

وی در ادامه به تصادف اخیر چند تن از خبرنگاران فارس و مهر در این محور اشاره کرد و ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده از پلیس راه، ثبت شده است که سرعت ماشین حامل خبرنگاران اعزامی به منطقه شرق در این مسیر بالاتر از حد تعیین شده بوده و این موضوع سبب شده تا از مسیر منحرف و سبب بروز تصادف شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان اصفهان با اذعان بر اینکه در جاده‌های اصلی هم که دارای شرایط استاندارد هستند، باید با سرعت 90 تا 100 کیلومتر رانندگی شود، هشدار داد: در جاده ارتباطی اصفهان ـ ورزنه به دلیل نبود شرایط مناسب در جاده باید سرعت کنترل شود و اگر رانندگان از سرعت مجازی که برای این محدوده تعیین شده بالاتر حرکت کنند، می‌توان حوادثی جانی و مالی به دنبال داشته باشد.

وی تصریح کرد: تنها جاده اصفهان ـ ورزنه نیست که دارای چنین مشکلاتی است و باید اعتبار کافی فراهم شود تا مشکلات جاده‌ای استان اصفهان رفع شود، با برآوردهای انجام شده به این نتیجه رسیدیم که 2 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار لازم است تا جاده‌های استان اصفهان ساماندهی شود.

محمودزاده درباره جاده اصفهان ـ ورزنه گفت: این محور دارای طول 140 کیلومتر است که تاکنون 38 کیلومتر آن کار اصلاح شده و 15 کیلومتر آن نیز تا پایان سال آماده تحویل می‌شود.

وی ادامه داد: اصلاح این جاده دارای مصوبه دولت است و در اولویت این اداره قرار دارد و اگر مشکل اعتباری ما رفع شود، در نخستین فرصت ممکن آن را آماده تحویل می‌کنیم.

وی گفت: نخستین اولویت اداره راه و شهرسازی در اصلاح جاده‌ها محور ارتباطی شهرستان‌ها تا مراکز استان‌ها است که هم اکنون 21 شهرستان دارای بزرگراه است.

انتهای پیام/63015/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول