اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کامیاران

520 دانش‌آموز دختر با آموزش‌های خدمات ایمنی آشنا شدند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کامیاران گفت: 520 دانش‌آموز دبیرستان فاطمه الزهرا کامیاران با دیدن آموزش‌های ایمنی به استقبال چهارشنبه‌سوری می‌روند.

520 دانش‌آموز دختر با آموزش‌های خدمات ایمنی آشنا شدند

 رامین اسدنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کامیاران اظهار کرد در راستای افزایش آگاهی و ارتقای دانش عمومی در خصوص پیشگیری از هرگونه رویداد و اتفاق ناگوار در ایام تعطیل به ویژه چهارشنبه آخرسال موسوم به چهارشنبه‌سوری، سازمان خدمات ایمنی و آتش‌نشانی شهرداری کامیاران برنامه‌های آموزشی خود را در مدارس متمرکز کرده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کامیاران اضافه کرد: در همین راستا استارت و شروع کار را از دبیرستان فاطمه‌الزهرا شهر کامیاران با داشتن تعداد 520 نفر دانش‌آموز به عنوان یکی از مدارس پرجمعیت کامیاران آغاز کرده که توسط کارشناسان آتش‌نشانی توصیه‌های ایمنی در خصوص آتش‌سوزی و راه‌های کنترل و خاموش کردن آتش و کار با خاموش‌کننده‌های دستی به صورت عملی به دانش‌آموزان داده شد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

اسدنژاد خاطرنشان کرد: نباید با ناآگاهی و نداشتن تجربه، شادی و نشاط خود و اطرافیانمان را به غم و ناراحتی تبدیل کرد و لازم است که با بسیج امکانات و توانایی‌های موجود در راستای ارتقا و افزایش دانش عمومی برای پیشگیری از حوادث و رویدادهای ناگوار تلاش و گام مؤثر برداشت.

وی در پایان گفت: در سال 1391 با اجرایی نمودن طرح آموزش در سطح مدارس، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کامیاران توانسته است که در 35 مدرسه برنامه‌های آموزشی خود را اجرا کند که در این راستا تعداد 4 هزار و 445 نفر از دانش‌آموزان، معلمان و مربیان و پرسنل مدارس آموزش داده شدند که این امر موجب شد که سال گذشته در شهر کامیاران در مراسم‌های چهارشنبه‌سوری هیچگونه اتفاق ناگواری رخ نداد.

انتهای پیام/79014/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول