اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی همدان خبر داد

139 نقطه همدان زیر پوشش مانور یک روز بدون حادثه ترافیکی

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان راه و شهرسازی همدان از مشارکت 295 نفر برای اجرای طرح یک روز بدون حادثه ترافیکی در 139 نقطه ترافیکی استان خبر داد.

139 نقطه همدان زیر پوشش مانور یک روز بدون حادثه ترافیکی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، غلامرضا سقندلی صبح امروز در مراسم آغاز مانور یک روز بدون حادثه در همدان با بیان این‌که در این طرح شش دستگاه مرتبط با حمل و نقل حضور دارند، اظهار داشت: تعداد 150 دستگاه ماشین ‌آلات در اجرای این طرح مشارکت دارند.

وی ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی، پلیس راه، حمل و نقل و پایانه‌ها، اورژانس، هلال احمر و مدیریت بحران استانداری در این مانور شرکت کردند. 

مدیرکل سازمان راه و شهرسازی استان همدان تصریح کرد: تعداد 295 نفر از عوامل اجرایی طرح یک روز بدون حادثه ترافیکی در 139 نقطه ترافیکی استان مستقر می‌شوند. 

وی گفت: اجرای مانور یک روز بدون حادثه ترافیکی در همدان به تمام استان‌های کشور و خصوصاً استان‌های همجوار که مسیر ترافیکی آن‌ها از استان همدان بوده، اطلاع‌رسانی شده است. 

سقندلی در ادامه تصریح کرد: امروز در اجرای طرح یک روز بدون حادثه به صورت ویژه تخلفات رانندگی را رصد و با رانندگان متخلف برخورد می‌کنیم.

وی افزود: در راستای اطلاع‌رسانی و آگاهسازی مردم در اجرای این طرح تعداد 50 بنر، 500 عدد حمایل در بین مجریان طرح و تعداد یک هزار عدد پوستر در سطح استان همدان توزیع و نصب شده است. 

مدیرکل سازمان راه و شهرسازی استان همدان در ادامه با بیان این‌که اجرای مانور یک روز بدون حادثه ترافیکی در استان در راستای آمادگی برای آغاز طرح نوروزی است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری رانندگان و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی امروز را بدون حادثه ترافیکی پشت سر بگذاریم.

وی گفت: اجرای مانور یک روز بدون حادثه ترافیکی در راستای فرهنگسازی در جامعه برای رانندگی ایمن و بدون حادثه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89019/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول