اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره امور آب آمل و محمودآباد:

80 درصد آب‌بندان‌های آمل آبگیری شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور آب آمل و محمودآباد از آبگیری 80 درصد آب‌بندان‌های این شهرستان خبر داد.

80 درصد آب‌بندان‌های آمل آبگیری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سهراب آذرگون صبح امروز در ستاد مدیریت بحران شهرستان آمل با اعلام اینکه ذخیره آب‌بندان‌ها در فصل بهار برای کشاورزی مفید است، اظهار داشت: اگر احتمال خشکسالی وجود داشته باشد این ذخیره می‌تواند از خسارت به محصولات کشاورزی کم کند.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون 80 درصد از آب‌بندان‌های این شهرستان آبگیری شده است، تصریح کرد: بقیه این آب‌بندان‌ها نیز در حال آبگیری هستند.

این مسئول بر مرمت تعدادی از آب‌بندان‌ها تاکید کرد و افزود: این امر در نگهداری آب موثر و برای فصل زراعی مفید است.

آذرگون با اعلام اینکه در دو سال اخیر نزدیک به 10 چاه آب در این شهرستان حفر شده است، یادآور شد: میزان استخراج آب کشاورزی در این شهرستان افزایش یافته است.

*وجود 3 آمبولانس پشتیبان در آمل

رئیس شبکه بهداشت آمل نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه تمامی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این شهرستان برای ورود مسافران آمادگی کامل دارند، افزود: سه آمبولانس پشتیبان علاوه بر دستگاه‌های فعال در شهرستان برای زمان بحران آمادگی کامل دارند.

حمزه قاسمی با اشاره به اینکه هر شش ماه یکبار در یکی از بیمارستان‌های شهرستان مانور مدیریت بحران برگزار می‌شود، گفت: این مانورها برای افزایش آمادگی بیمارستان‌ و کادر درمانی شهرستان است.

وی با بیان اینکه در زمینه تدارک آب و غذا برای مواقع بحرانی تدابیر لازم اندیشیده شده است، یادآور شد: در زمینه اورژانس هوایی نیز تمام تمهیدات برای استفاده از آن تدارک دیده شده است.

قاسمی با اعلام اینکه بیمارستان امام علی(ع) این شهرستان شرایط مناسبی برای بهره‌گیری در زمان بحران دارد، بیان کرد: این بیمارستان توان تحمل زلزله تا هشت ریشتر را دارد و نیز می‌تواند تا 60 تخت جدید برای زمان بحران به آن اضافه کرد.

انتهای‌پیام/86011/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول