اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تودیع «ایهود باراک» و معارفه «موشه یعلون» در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی

خبرگزاری فارس: منابع صهیونیستی گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی فردا سه‌شنبه مراسم رسمی برای تودیع «ایهود باراک» از وزارت جنگ این رژیم برگزار می‌کند.

تودیع «ایهود باراک» و معارفه «موشه یعلون» در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» نوشت که مسئولان ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی فردا مراسمی به منظور تودیع باراک که بیش از 6 سال در وزارت جنگ این رژیم خدمت کرده است، برگزار می‌کنند.

به نوشته این روزنامه، ارتش رژیم صهیونیستی همچنین برای استقبال از «موشه یعلون» وزیر جدید که پیش از این نیز چندین منصب در ارتش از جمله ریاست ستاد مشترک را عهده‌دار بوده است، آماده می‌شود.

یعلون در گذشته همچنین منصب فرماندهی منطقه مرکزی و ریاست بخش اطلاعات ارتش را بر عهده داشته و فرد کارکشته و مجربی در زمینه نظامی است.

این روزنامه همچنین نوشت که رابطه یعلون با «بنی گانتس» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی بسیار خوب است و وی سه مشاور خواهد داشت که عبارتند از سرگرد «توسی کوفر فسر» مدیر دفتر امور راهبردی، «عوفر هرئیل» مشاور رسانه‌ای و «استیل اشکنازی» مشاور سیاسی.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول