اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان:

احزاب و تشکل‌های دانشجویی در راستای فرمایشات رهبری گام بردارند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با اشاره به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری و ایجاد شدن فضای سیاسی در دانشگاه‌ها گفت: تشکل‌ها و احزاب دانشجویی در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید گام بردارند.

احزاب و تشکل‌های دانشجویی در راستای فرمایشات رهبری گام بردارند

محمد فضیلتی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری و ایجاد شدن فضای سیاسی در دانشگاه‌ها اظهار کرد: تشکل‌ها و احزاب دانشجویی در راستای فرمایشات رهبری باید گام بردارند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با بیان اینکه باید مطالبات رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها انجام بپذیرد، ادامه داد: مطالبات رهبری از دانشجویان در راستای موضوعات علمی، پژوهشی و سیاسی است.

فضیلتی در ادامه با بیان اینکه موضوع کیفی‌سازی دانشجویان برای ما بسیار مهم بوده است، اظهار کرد: با توجه به محدودیت کلاسی که در فضای دانشگاه پیام نور وجود دارد، سعی بر آن شده که از اساتید نخبه برای تدریس دانشجویان استفاده شود.

وی اضافه کرد: با توجه به مشکلات مالی که وجود دارد، ما بعضی از کلاس‌ها را زوج و فرد کرده‌ایم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان ادامه داد: بعضی دروس در بعضی از واحدهای دانشگاهی ارائه می‌شود و بعضی دروس دیگر هم ارائه نمی‌شود، که دلیل آن این است که بتوانیم به مقوله‌ حق‌التدریسی بپردازیم.

وی با بیان اینکه در اتاق ریاست دانشگاه پیام نور به روی تمامی دانشجویان باز است، تاکید کرد: ما آماده ارائه انتقادات و پیشنهادات از سوی دانشجویان عزیز هستیم.

فضیلتی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور هیچ نقشی در گرانی کتاب دانشجویان ندارد، بلکه این موضوع در دست بخش خصوصی است.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول