اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان قم:

1300 متکدی در قم ساماندهی شدند

خبرگزاری فارس: معاون امور اجتماعی بهزیستی استان قم گفت: در طول سال جاری بهزیستی استان قم هزار و 77 متکدی مرد و 200 متکی زن را ساماندهی کرد.

1300 متکدی در قم ساماندهی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مریم علی شیری در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی که در دفتر معاون سیاسی امنیتی استان قم برگزار شد اظهار کرد: برای جمع‌آوری متکدیان تاکنون جلسات گوناگونی گذاشته شده ولی تاکنون نتایج رضایت‌بخشی از آن به دست نیامده است.

وی با بیان اینکه دو محل برای نگهداری متکدیان از سوی بهزیستی در نظر گرفته شده است تصریح کرد: اکنون بهزیستی چند میلیون اعتبار را برای انجام این کار هزینه کرده ولی شهرداری کسی را به بهزیستی معرفی نکرده است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان قم ادامه داد: برای این افراد پس از اینکه به بهزیستی تحویل داده شدند پرونده تشکیل می‌شود و پس از شناسایی خانواده‌هایشان آنان را به آغوش خانواده باز می‌گردانیم.

وی تاکید کرد: بهزیستی نمی‌تواند ضمانت کند که این افراد پس از اینکه به محل سکونتشان بازگردانده شدند هرگز برای تکدی‌گری به قم باز نگردند.

علی‌شیری ادامه داد: بهزیستی استان قم در مرکز بحران اجتماعی، خانه سلامت و اسکان زنان به صورت تخصصی آمادگی دارد با دستور قضایی نسبت به اسکان متکدیان اقدام کند.

وی بیان کرد: پذیرش متکدیان توسط بهزیستی بسیار محدود است و در مرکز نگهداری بانوان پذیرای 30 زن و در مرکز نگهداری آقایان تنها می‌توانیم پذیرای 40 مرد باشیم.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان قم ابراز داشت: در سالی که گذشت هزار و 77 مرد و بیش از 200 زن را در مراکز نگهداری متکدیان بهزیستی پذیرش کردیم که همگی آنان پس از تشکیل پرونده و شناسایی خانواده‌هایشان به محل سکونت خود بازگردانده شدند.

انتهای پیام/78005/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول