اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی سوادکوه:

طرح ملی سفر در سوادکوه اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد تسهیلات نوروزی سوادکوه با اشاره به لزوم همکاری ادارات و نهادها با این ستاد، گفت: «طرح ملی سفر مهر» در سوادکوه اجرایی می‌شود.

طرح ملی سفر در سوادکوه اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، رضا دانش‌زاده شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد نوروزی بخش فرهنگیان با اشاره به تلاش شهرستان سوادکوه برای استقبال از مسافران نوروزی خواستار هماهنگی و همراهی مسئولان برای دستیابی به اهداف تعیین شده ستاد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سوادکوه به طرح ملی سفر مهر و لزوم همکاری ادارات و نهادهای مختلف با ستاد تسهیلات نوروزی اشاره کرد و ادامه داد: بخشنامه طرح ملی سفر مهر، ادارات و نهادهای مختلف برای همکاری و تأمین تجهیزات و آماده‌سازی اماکن اداری برای پذیرایی میهمانان و همراهی با میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صادر شده است.

* 15 کلاس درس آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

علی شیرزاد از آماده کردن چهار مدرسه برای میزبانی از فرهنگیان سراسر کشور خبر داد و گفت: دو مدرسه در پل سفید و مدرسه حضرت خدیجه روستایی لله‌بند و هنرستان شهید بهشتی زیرآب برای استفاده فرهنگیان و سایر میهمانان نوروزی آماده شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه از آماده کردن 15 کلاس درس برای میزبانی میهمانان نوروزی در بخش مرکزی سوادکوه خبر داد و یادآور شد: سرانه سوخت مدارس پل سفید در اختیار مدارس قرار گرفت.

وی از نصب بنر فسفری برای راهنمایی مسافران خبر داد و با اشاره به درجه‌بندی کلاس‌ها گفت: 15 کلاس درس بخش مرکزی دارای رتبه درجه یک با امکاناتی مانند، فرش، موکت، پتو، یخچال و تلویزیون در هر کلاس و حمام و آشپزخانه مشترک است.

* هزار نفر سال گذشته در اماکن آموزش و پرورش شیرگاه ساکن شدند

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شیرگاه در این جلسه به آمادگی چهار مدرسه آموزش و پرورش شیرگاه برای میزبانی از میهمانان نوروزی اشاره کرد و افزود: در سال گذشته حدود 250 خانوار و یک هزار نفر از امکانات اسکان آموزش و پرورش منطقه شیرگاه استفاده کرده‌اند.

نامدار عموزاده از آماده کردن شش کلاس گروه «الف» در مدرسه شبانه‌روزی و سالن ورزشی و دو مدرسه خبر داد و متذکر شد: برنامه‌ریزی برای میزبانی از میهمانان در اماکن فرهنگی آموزش و پرورش آماده شده است.

انتهای پیام/86015/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول