اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله نوری همدانی:

تالیفات حجت‌الاسلام موسوی لاری تشنگان معارف اسلام را سیراب می‌کند

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید با صدور پیامی ارتحال حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی لاری را تسلیت گفت و اعلام کرد: در اغلب کتابخانه‌های دنیا تألیفات حجت الاسلام والمسلمین موسوی لاری می‌درخشد و تشنگان معارف اسلامی را سیراب می‌کند.

تالیفات حجت‌الاسلام موسوی لاری تشنگان معارف اسلام را سیراب می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام آیت‌الله حسین نوری همدانی آمده است:  ارتحال عالم ربانی حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید مجتبی موسوی لاری رحمت‌الله علیه موجب تأسف شد؛ ارتباط اینجانب با آن فقید سعید که در حوزه علمیه قم به وجود آمد تا اواخر ادامه داشت، او عمر پربرکت خود را در تعلیم و تربیت و ارشاد و تبحر در فرهنگ اسلام و علوم اهل‌بیت عصمت علیهم السلام سپری کرد.

در ادامه این پیام آمده است: آن عالم بزرگوار عالمی کامل، متعهد، انقلابی جهان‌شناس، زمان‌شناس، دردآشنا و دارای قلم توانمند و جذاب بود که توانست با تصنیف، تألیف و تحلیل مطالب علمی تأثیر فراوانی در سطح جهانی به وجود بیاورد و قلب‌های بسیاری را در عرصه عقیده و اخلاق به سوی دین رهنمون باشد و دل‌های فراوانی را با نوک قلم خود فتح کند، طوبی له و حسن مآب.

در این پیام اضافه شده است: هم‌اکنون در اغلب کتابخانه‌های دنیا تألیفات وی با زبان‌های مختلف می‌درخشد و تشنگان معارف اسلامی را سیراب می‌سازد و بالاخره تا «سین و القلم» در دنیا حاکم است و طنین «هلک خزان الاموال و هم احیاء و العلما باقون ما بقی الدهر» در عالم طنین‌انداز است نام بلندآوازه سید مجتبی موسوی لاری در دنیا باقی است.

در این پیام تصریح شده است: ما این مصیبت را به علمای محترم و مردم متعهد لارستان مخصوصا خاندان محترم شان تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال برای آن عالم ریانی علو مقام و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/2258/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول