اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت شهرداری منطقه چهار و بخش خصوصی انجام گرفت

بهره‌برداری از نخستین کارواش تمام اتوماتیک موبایلی در تبریز

خبرگزاری فارس: با حضور شهردار تبریز، مدیران شهری و جمعی از شهروندان، نخستین کارواش تمام اتوماتیک و مدرن موبایلی تبریز به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از نخستین کارواش تمام اتوماتیک موبایلی در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، این کارواش تمام اتوماتیک با مشارکت شهرداری منطقه چهار و بخش خصوصی طراحی ، اجرا و راه‌اندازی شده است.

یعقوب انصاری شهردار منطقه چهار تبریز در آیین بهره‌برداری از این طرح مشارکتی طی سخنانی با اشاره به ویژگی‌های این پروژه گفت: کارواش تمام اتوماتیک موبایلی با استفاده از آخرین تکنولوژی روز با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال و در فضایی به وسعت 150 متر مربع طراحی و احداث شده و قابلیت ارائه خدمات روشویی، زیرشویی و پولیش همزمان خودرو در مدت سه دقیقه را دارد.

شهردار منطقه چهار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود همچنین با اعلام اینکه این طرح دارای ثبت اختراع ملی است از بومی بودن طراحی و ساخت این مجموعه خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم در آینده نزدیک نسبت به احداث و توسعه کارواش‌های مشابه در نقاط دیگر اقدام کنیم.

محمد هاشمی سرمایه‌گذار این طرح نیز طی سخنانی با تأکید بر منحصر به‌فرد بودن تکنولوژی و ساخت مجموعه کارواش تمام اتوماتیک موبایلی تبریز، از آغاز همزمان خط تولید مجموعه کارواش‌های تمام اتوماتیک در تبریز به منظور پاسخگویی به نیاز داخل و نیز صادرات این تولید داخلی به خارج از کشور خبر داد و افزود: اشتغالزایی مستقیم، کمک به توسعه صادرات و ارزآوری برای کشور ، صیانت از محیط زیست، صرفه‌جویی در زمان و انرژی و نیز مدیریت و مصرف بهینه آب از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این نوع کارواش‌ها به شمار می‌رود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه مشابه چنین مجموعه‌های کارواش در دنیا وجود ندارد به دیگر ویژگی‌های کارواش تمام اتوماتیک موبایلی اشاره و خاطرنشان کرد: سیستم طراحی و کار این کارواش‌ها به گونه‌ای است که در تمامی مناطق و در همه جا قابل نصب و راه‌اندازی است و حتی در مناطقی که فاقد امکاناتی نظیر آب، برق، سیستم فاضلاب باشد قابلیت نصب و راه‌اندازی دارد؛ چرا که خود این مجموعه قادر به تأمین آب مورد نیاز از طریق فرآوری آب مصرفی و نیز تولید برق مورد نیاز دستگاه‌ها می‌باشد.

هاشمی در عین حال از برنامه‌ریزی خود و شرکت تابعه برای تولید 1500 مجموعه کارواش تمام اتوماتیک موبایلی برای پاسخگویی به نیاز داخل کشور خبر داد و افزود: در راستای ارزآوری برای کشور و رقابت با دیگر کشورهای جهان، تولید مجموعه کارواش‌های انبوه برای صادرات و ارزآوری برای ایران اسلامی نیز در دستور کار شرکت قرار خواهد گرفت.

وی از حمایت‌های شهردار تبریز در طراحی، ساخت و راه‌اندازی این مجموعه قدردانی کرد.

انتهای پیام/60002/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول