اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان خبر داد

دستگیری 6 نفر از عاملان توزیع مشروبات الکلی در سنندج

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان از فوت 8 نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی طی ماه‌جاری در شهرستان سنندج خبر داد و گفت: 6 نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات الکی شناسایی و دستگیر شده‌اند.

دستگیری 6 نفر از عاملان توزیع مشروبات الکلی در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد قنبری ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج، اظهار کرد: طی ماه‌جاری بیش از 50 نفر در شهرستان سنندج به علت مصرف مشروبات الکلی دچار مسمومیت شدید شده که با وجود تلاش‌های پزشکان هشت نفر از آنها فوت کردند.

وی با بیان اینکه تلاش پلیس برای شناسایی افراد توزیع کننده مشروبات الکلی همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: تا کنون 6 نفر از توزیع‌کنندگان این مشروبات با تلاش نیروهای انتظامی استان شناسایی و بعد از تشکیل پرونده راهی زندان شده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر افراد مرتبط با این پرونده همچنان ادامه دارد، گفت: افراد مظنون بعد از دستگیری با صدور قرار بازداشت، روانه زندان شده و منتظر صدور حکم قضایی هستند.

قنبری در مورد دلیل مسمومیت این افراد نیز اظهار کرد: زیاده‌روی در مصرف و همچنین استفاده فروشندگان از مشروبات وارداتی که به شکل ساندیس هستند از مهم‌ترین عوامل بروز این مسمومیت‌های شدید بوده است.

وی از مردم این استان به عنوان مردمی متدین نام برد و گفت: بروز اینگونه اتفاقات در چنین استانی که از لحاظ توجه به مسائل دینی و مذهبی سرآمد و زبانزد هستند واقعا تاسف‌بار است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود از فعالیت 27 گشت ویژه 110 در این استان خبر داد و گفت:‌ این گشت‌ها به صورت ویژه برای برخورد با جرائم، فعال شده و تنها در این زمینه نیز فعالیت می‌کنند.

وی در پایان میانگین حضور پلیس در محل وقوع جرم در کشور را 12 دقیقه عنوان کرد و گفت:  میانگین حضور پلیس در محل وقوع جرم در استان کردستان 7 دقیقه است.

انتهای پیام/79002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول