اسرافیل جعفری امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف پلیس از ایجاد مراکز 110 و 197، کاهش مراجعات حضوری مردم به مراکز انتظامی است.
وی از کاهش 18 درصدی مراجعات حضوری مردم به یگانهای انتظامی استان در سال جاری خبر داد و گفت: این در حالی است که در همین مدت تماسهای تلفنی با فوریتهای پلیس 9 درصد افزایش داشته است.
جعفری ادامه داد: در سال جاری 135 هزار تماس با مرکز 110 برقرار شده که 78 درصد از این تماسها منجر به اقدام عملیاتی شده است.
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این آمار و ارقام نشان دهنده این است که مردم استان اعتماد و اطمینان بالایی به مراکز نیروی انتظامی دارند.
جعفری با بیان اینکه مرکز 197 پل ارتباطی مردم با مسئولان انتظامی است، اظهار کرد: این مرکز با هدف برقراری ارتباط سریع مردم با مسئولان انتظامی ایجاد شده است.
وی اضافه کرد: بر همین اساس در سال جاری 17 هزار تماس با مرکز 197 برقرار شده است.
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری، برقراری انضباط اجتماعی را از مهمترین رسالتهای پلیس برشمرد و خاطرنشان کرد: میزان رضایتمندی مردم نسبت به عملکرد پلیس در مقایسه با سال قبل 16 درصد افزایش داشته است.
انتهای پیام/68004/ز30/پ3003