اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت مؤسسات خیریه کرمانشاه انجام شد

فروش هفت‌سین با سین سیری ایتام + تصاویر

خبرگزاری فارس: مؤسسات خیریه والعصر و کیمیای هستی کرمانشاه اقدام به برپایی یک نمایشگاه فروش محصولات هفت‌سین با هدف کمک به نیازمندان کردند.

فروش هفت‌سین با سین سیری ایتام + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مؤسسات خیریه والعصر و کیمیای هستی که از مؤسسات زیر پوشش بهزیستی استان کرمانشاه هستند با همکاری شهرداری اقدام به برپایی یک نمایشگاه فروش محصولات هفت‌سین کردند.

مشاور جوان مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این‌باره در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: در این نمایشگاه محصولات مختلفی به فروش می‌رسد و درآمد حاصل از این اقدام صرف امور خیریه می‌شود.

ماندانا مالمیر با اشاره به اینکه مراکز مذکور به‌منظور انجام این امر از چند ماه پیش اقدام به ساخت و تهیه محصولات کرده‌اند، تاکید کرد: شمع، سفال، کریستال تزیین ‌شده با سنگ و روبان، مهره، اجزاء سفره هفت‌سین و گل‌های تزیینی از جمله محصولاتی است که در این نمایشگاه به فروش می‌رسد.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه ساعت کار این نمایشگاه را هر روز از 9 صبح تا 12 ظهر و 16 بعد از ظهر تا 20 شب اعلام کرد.

مالمیر بیان داشت: این نمایشگاه تا 26 اسفند ماه سال‌ جاری دایر است و تمام محصولات این نمایشگاه توسط فرزندان بی‌سرپرست مراکز بهزیستی ساخته شده و سود حاصل از فروش محصولات به کودکان بی‌سرپرست و خانواده‌های نیازمند تعلق می‌گیرد.

 

انتهای پیام/2700/ر40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول