اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه جاری صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره «هفت‌سینی برای با هم بودن» در شیراز

خبرگزاری فارس: جشنواره هفت‌سین، سبزه و تخم‌مرغ‌های رنگی با عنوان «هفت‌سینی بری با هم بودن» از 14 اسفندماه در شیراز برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره «هفت‌سینی برای با هم بودن» در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز، در سال جاری جشنواره «هفت‌سینی برای با هم بودن» با تفاوت‌ها و نوآوری‌هایی نسبت به سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

این جشنواره در سه بخش سفره‌های هفت‌سین، سبزه‌ها و تخم مرغ‌های رنگی برگزار می‌شود.

برگزاری غرفه‌های صنایع دستی، بازی‌های فکری، تئاتر خیابانی شهروندی، ارائه برنامه‌های گردشگری، عضو‌گیری برای باشگاه گردشگری، عضوگیری جمعیت هلال احمر، تست فشار خون، آموزش ماساژ قلبی و ... از جمله برنامه‌های جانبی این جشنواره است.

استفاده از اصول هفت‌گانه جمعیت هلال احمر، به‌کارگیری آرم معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری و جمعیت هلال احمر شیراز، نوشتن جمله «شیراز سومین حرم اهل بیت (ع)» یا «شیراز پایتخت فرهنگی ایران اسلامی»، نمایی از اماکن گردشگری شیراز از قبیل حافظیه، دروازه قرآن و یا موارد خلاقانه دیگر از جمله موارد دارای امتیاز در طراحی سفره‌های هفت‌سین، سبزه‌ها و تخم‌مرغ‌های رنگی است.

این نمایشگاه و جشنواره از 14 تا 18 اسفند‌ماه جاری در بوستان آزادی برپا می‌شود و شهروندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره، فرم مربوطه را از سایت حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز به آدرس www.shirazfarhangi.ir و یا سایت www.helalfars.com  دریافت کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 6489339 تماس بگیرند.

انتهای پیام/2448/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول