اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره ورزشی بسیجیان دشتستان پایان یافت

خبرگزاری فارس: جشنواره ورزشی بسیجیان دشتستان در آیینی با حضور مسئولان و بسیجیان پایان یافت.

جشنواره ورزشی بسیجیان دشتستان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان، صبح امروز مراسم اختتامیه جشنواره بزرگ ورزشی حوزه مقاومت نجف اشرف برازجان در سالن ورزشی شهدای سپاه دشتستان برگزار شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در این آیین اظهار کرد: گسترش ورزش و تفریحات سالم اهمیت زیادی دارد و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد افزود: ورزشکاران بسیجی باید در مرحله اول اخلاق و منش ورزشکاری را رعایت کنند و برای سایر ورزشکاران الگو باشند.

وی ادامه داد: گسترش و تداوم این جشنواره‌ها گامی برای سالم‌سازی جامعه است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج نجف اشرف برازجان نیز گفت: این مسابقات با هدف گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و انتقال اهداف و پیام‌های آن به نسل جدید، جاری شدن فضای معنوی و روحانی در میادین ورزشی و ایجاد شور و نشاط در بین ورزشکاران بسیجی با رقابت سالم و جوانمردانه برگزار شده است.

سید ایوب موسوی افزود: تلاش برای ایجاد رفاقت، برادری و روح تعامل و همکاری بین ورزشکاران بسیجی پایگاه‌های مختلف و انتقال تجربیات ارزنده پیشکسوتان این عرصه به نسل جوان در سایه قرار گرفتن در یک تیم و رقابت دوستانه از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی اضافه کرد: این مسابقات در قالب حلقه‌های ورزشی طرح صالحین با حضور ورزشکاران بسیجی برگزار شده است.

موسوی تأکید کرد: شهدا کسانی هستند که امنیت و آسایش امروز ما و نیز سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی مدیون و مرهون جانفشانی آنها است لذا ما وظیفه داریم در این گونه از مسابقات به یادآوری خاطرات و از خودگذشتگی‌های آنها بپردازیم.

بر‌ اساس این گزارش، این جشنواره ورزشی به مدت 20 روز برگزار شد و در پایان با اهدای جوایز و کاپ از 300 نفر از ورزشکاران تقدیر به عمل آمد.

این دوره از مسابقات در رشته فوتسال و در رده‌های سنی نونهالان، جوانان، امید، شورای پایگاه‌ها و بزرگسالان برگزار شد.

در رده نونهالان به ترتیب پایگاه‌های مقاومت بسیج امام رضا (ع)، کربلا و میثم تمار بنداروز به مقام اول تا سوم دست یافتند، در رده جوانان پایگاه‌های امام جعفر صادق (ع)، امام رضا (ع) و امام علی (ع) مقام اول تا سوم را از آن خود کردند و در رده امید نیز تیم‌های پایگاه‌های کربلا، انصارالحسین (ع) و فتح‌المبین توانستند به مقام اول تا سوم دست پیدا کنند.

همچنین در رده شورای پایگاه‌ها تیم پایگاه‌های ابوذر، فتح‌المبین و امام علی (ع) به مقام اول تا سوم و در رده بزرگسالان نیز پایگاه‌های ابوذر، کربلا و عمار یاسر سرکره به مقام اول تا سوم دست یافتند.

انتهای پیام/2451/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول