اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش آمل خبر داد

شرکت 185 مربی در جشنواره الگوهای برتر تدریس

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آمل گفت: 185 مربی پیش دبستانی در جشنواره الگوهای برتر تدریس دوره پیش دبستانی آمل شرکت کردند.

شرکت 185 مربی در جشنواره الگوهای برتر تدریس

صدیقه لطفی نائیج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل گفت: جشنواره الگوهای برتر تدریس دوره پیش دبستانی با رویکرد پرورش فطرت الهی کودک و تاکید ویژه به آموزه‌های قرآنی برگزارشده است.

وی افزود: این جشنواره فرصت مناسب برای مربیان این دوره برای بهره‌برداری از روش‌های فعال، جذب هدفمند، خلاقانه، ایجاد فضای تعاملی تقویت دانش، بینش و نگرش آنان است.

لطفی نائیج در ادامه با اشاره به اهداف جشنواره الگوی برتر تدریس دوره پیش دبستانی، بیان داشت: اعتلای کیفی یادگیری و بهبود تدریس مربیان، افزایش دانایی و توانایی مربیان شناسایی مربیان خلاق در تدریس، تبادل تجربیات و استفاده از تکنولوژی آموزشی و دست آوری اطلاعات در ارائه محتوای فعالیت‌ها از مهمترین اهداف این جشنواره است.

وی با اشاره به شرکت 185 مربی کودک در مرحله نخست جشنواره، گفت: پس از داوری، 40 مربی موفق به حضور در مرحله دوم شدند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آمل افزود: مرحله دوم این جشنواره نیز روزهای سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم اسفند 91 در دبستان شاهد پسران آمل برگزار شد.

وی گفت: سه تدریس به عنوان برترین‌های این دوره از جشنواره برگزیده و به عنوان نماینده شهرستان جهت شرکت در مسابقات قطبی استان، معرفی شدند.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول