اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج خواهران شهرستان رامسر:

بزرگ‌ترین هدیه به زن تغییر دیدگاه جامعه است

فرمانده بسیج خواهران شهرستان رامسر گفت: بزرگ‌ترین هدیه به زن، تغییر دیدگاه جامعه نسبت به نقش زن در عرصه‌های فرهنگی سیاسی است.

بزرگ‌ترین هدیه به زن تغییر دیدگاه جامعه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، مریم بابایی فرمانده بسیج خواهران شهرستان رامسر صبح امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و تقارن این روز با میلاد حضرت امام خمینی (ره) گفت: هفته زن بهترین فرصت برای تکریم مقام شامخ زن و مادران است که با روحیه ایثارگری و عطوفت و مهربانی ذاتی خود، نقش بزرگی در فرهنگ و تربیت جامعه اسلامی ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نقش زن در جامعه انسانی دارای ابعاد گوناگونی است، افزود: اصول و ارکان یک خانواده سالم با حضور زن معنا پیدا می‌کند، زن در مقام یک همسر و یا یک مادر، نقش فرهنگی، تربیتی، آموزشی و اجتماعی دارد و به واسطه ارزش‌های معنویی که خداوند در نهاد وی نهاده است محور و پایه‌گذار آرامش و موفقیت در خانواده است.

بابایی اضافه کرد: وقتی معمار کبیر انقلاب به حضور فرهنگی سیاسی زنان در جامعه باور داشت و به آن عمل می‌کرد، بر این اساس مسئولان باید با تکیه بر همان نگاه، مقدمات حضور زنان نخبه را در راس امور فراهم کنند زیرا این مهم‌ترین موضوعی است که باید برای نهادینه کردن آن گام برداشت.

وی با اشاره به نهادینه‌شدن فرهنگ حجاب در جامعه تاکید کرد: خانواده‌ها مهم‌ترین نقش را در آموزش حجاب به فرزندان خود دارند و بعد از خانواده، جامعه نقش تکمیلی دارد.

رئیس حوزه مقاومت بسیج خواهران رامسر درادامه به برنامه هفته زن اشاره کرد و افزود: بیش از 30 نشست علمی فرهنگی تخصصی در سایر پایگاه‌های بسیج خواهران منطقه برگزار می‌شود که مهم‌ترین آنها نشست «زن، حماسه‌ساز سیاست و اقتصاد» «زن، خلاقیت و نوآوری» «زن، تربیت و تحکیم خانواده و «زن، معنویت و سبک زندگی فاطمه و...است.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با حضور مسئولان شهرستان و مجمع عالی مشورتی زنان و دیگر اقشار مختلف شهرستان و با همکاری نمایندگان کمیته بانوان و خانواده، فرمانداری و واحد خواهران عترت هیئت رزمندگان برگزار می‌شود.

بابایی افزود: در این هفته طرح حمایت از زنان بی‌سرپرست و خودسرپرست، تهیه جهیزیه برای نوعروسان، تکریم زنان نخبه و ویزیت رایگان مامایی و پزشک عمومی در دستور کار قرار گرفته است.

مسئول کمیته بانوان شهرستان رامسر در پایان گفت: بزرگترین هدیه به زن، تغییر دیدگاه جامعه نسبت به نقش زن در عرصه‌های فرهنگی سیاسی است.

انتهای پیام /86024/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول