اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل برق جنوب کرمان:

بازنشستگان تجربیات کاری خود را به جوانان ارائه دهند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب کرمان گفت: بازنشستگان تجربیات کاری خود را در اختیار جوانان قرار دهند.

بازنشستگان تجربیات کاری خود را به جوانان ارائه دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمود عطاری بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از بازنشستگان شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان در این شهرستان اظهار داشت: باید از بازنشستگان به دلیل خدمات ارزنده به ویژه طی 30 سال گذشته آن هم در شرایط سخت برق‌رسانی به نقاط محروم جنوب استان تقدیر کرد.

وی افزود: پاداش خدمتی را که بازنشستگان طی 30 سال انجام داده، جز خداوند متعال کسی نمی‌تواند، جبران کند، اما مسئولان تلاش خود را انجام می‌دهند تا در حد امکان از خدمات آن‌ها تقدیر به عمل آورند.

عطاری تصریح کرد: بازنشستگان باید تجربیات کاری خود را در اختیار جوانان قرار دهند تا در آینده آنان با استفاده از تخصص خود و تجربه بازنشستگان بتوانند، خدمات مناسب و مطلوب‌تری به جامعه ارائه دهند.

به گزارش فارس، جشن تقدیر از خدمات ارزنده نیروهای بازنشسته شرکت توزیع نیروی برق جنوب کرمان با اجرای گروه‌های موسیقی، نمایش، تئاتر و همچنین سخنرانی با موضوع مراقبت‌های لازم دوره سالمندی همراه بود.

همچنین در این جشن که در سالن شهید مداحی‌پور شهرستان جیرفت برگزار شد از 21 نفر بازنشسته سال گذشته و همچنین 100 نفر بازنشسته سال‌های ماقبل 1390 مناطق جنوب استان کرمان با اهدا لوح و جوایز ارزنده تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/2655/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول