اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کرج:

حفاری در سطح شهر انجام نشود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی فرماندار کرج گفت: در آستانه نو دستگاه‌های خدمات‌رسان نباید دیگر در سطح شهر حفاری داشته باشند.

حفاری در سطح شهر انجام نشود

سیدرضا مساعد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پاکیزه نگه داشتن سیمای شهر و همچنین تردد آسان در شهر یکی از مهم‌ترین اهدافی است که این حفاری‌ها در سطح کلانشهر کرج تعطیل اعلام شده است.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان ارائه خدمات به مردم است لذا باد با برنامه‌ریز‌ی‌های اساسی و همچنین تدوین برنامه‌هایی جامع این مهم را به نحو مطلوب به مردم ارائه کنیم.

این مسئول با بیان اینکه کلانشهر کرج برای توسعه و پیشرفت نیازمند اجرای طرح‌های عمرانی بسیاری است افزود: افزایش جمعیت و نیاز مردم به توسعه خدمات می‌طلبد تا با برنامه‌ریزی‌های جامع این مهم را برای شهروندان ایجاد نماییم.

وی اظهار امیدواری کرد که در سال آینده با اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی بیش از گذشته زمینه توسعه خدمات‌رسانی به مردم محقق شود.

مساعد افزود: ادارات خدمات‌رسان مانند برقمن، گاز و مخابرات تا پایان تعطیلات نوروز اجازه حفاری نداشته و اجرای طرح‌های آنان به بعد از 20 فروردین سال 92 موکول شده است.

وی گفت: البته این تعطیلی شامل تقاطع‌های غیرهمسطح نظیر میدان جمهوری اسلامی و فلکه پنجم فردیس کرج نمی‌شود و دستگاه‌های خدمات‌رسان ملزم به نصب علائم ترافیکی و هشداردهنده در این مکان‌ها هستند.

انتهای پیام/2302/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول