اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت‌های شطرنج جام خزر

گرجستان قهرمان شطرنج جام خزر شد

خبرگزاری فارس: یازدهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام شطرنج خزر با قهرمانی شطرنج‌باز گرجستانی در رشت به کار خود پایان داد.

گرجستان قهرمان شطرنج جام خزر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در پایان این دوره از رقابت‌ها و در دور یازدهم در جدول گروه A که شطرنج‌بازان دارای ریتینگ بین‌المللی بالای 2100 حضور داشتند، عصر امروز شوآت آزالادزه از گرجستان با کسب 8.5 امتیاز و پوئن‌شکنی 73 قهرمان شد.

سید حامد موسویان از ایران با کسب 8.5 امتیاز و پوئن شکنی 70.5 در مکان دوم قرار گرفت و پوریا درینی دیگر شطرنج‌باز ایرانی با همین امتیاز و پوئن‌شکنی 67 در مکان سوم ایستاد.

در مسابقات جدول B که شطرنج‌بازان دارای ریتینگ بین‌المللی زیر 2100 حضور داشتند، هاییک مارتیروسیان از ارمنستان با کسب 10 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت.

مصطفی سخایی از ایران با کسب 9 امتیاز و پوئن‌شکنی 77 در مکان دوم قرار گرفت و زائور بایراموف از جمهوری آذربایجان با کسب 9 امتیاز و پوئن‌شکنی 73 به مکان سومی رسید.

در رقابت‌های جدول C و در گروه سنی زیر 14 سال، زائور عباسوف از جمهوری آذربایجان با کسب هفت امتیاز و پوئن‌شکنی 44.5 به عنوان قهرمانی دست یافت.

هومن رئوف‌نیا از ایران با کسب هفت امتیاز و پوئن شکنی 44 دوم شد و رستم بنیاتوف از جمهوری آذربایجان با کسب هفت امتیاز و پوئن‌شکنی 43.5 در مکان سوم ایستاد.

در همین جدول و در گروه سنی زیر 12 سال، رامتین طاووسی، آرمین یوسفی‌کیا و ابوالفضل کاظمیان به ترتیب در مکان‌های نخست تا سوم دست یافتند.

در گروه سنی زیر 10 سال نیز، ماهان رمضانی، مهدی امیری و آرش آژند به ترتیب مقام نخست تا سوم را به دست آوردند و پوریا پورمهران، عرشیا محمدی و بورسا تسلیمی نیز عنوان‌های نخست تا سوم گروه سنی زیر هشت سال را کسب کردند.

در جدول D بانوان، نرمین محمدوآ از جمهوری آذربایجان با کسب 7.5 امتیاز قهرمان شد، یگانه کریمی از ایران با کسب هفت امتیاز و پوئن‌شکنی 47 در مکان دوم قرار گرفت و آناهیتا غلامی نیز با کسب هفت امتیاز و پوئن‌شکنی 45.5 به عنوان سومی دست یافت.

یازدهمین دوره رقابت‌های شطرنج بین‌المللی جام خزر با حضور 605 شطرنج‌باز از ایران و 9 کشور خارجی از 11 اسفند جاری در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) رشت برگزار شد و امروز به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/84002/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول