اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قصرشیرین:

رمز موفقیت جهان اسلام دشمنی با آمریکا و رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قصرشیرین گفت: رمز موفقیت جهان اسلام، دشمنی با آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

رمز موفقیت جهان اسلام دشمنی با آمریکا و رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قصرشیرین، حجت‌الاسلام علی ملکی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته قصرشیرین درباره سفر جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا به منطقه خاورمیانه اظهار داشت: اگر به این سفر در خاورمیانه دقیق شویم، می‌بینیم که وزیر امور خارجه آمریکا ابتدای سفر خود را از ترکیه شروع کرد.

وی تصریح کرد: برای تمام کشورهای منطقه ثابت شده که سران ترکیه غلامان حلقه به‌گوش آمریکا هستند و ترکیه با ادعای اینکه ترکیه پل ارتباطی غرب با منطقه خاورمیانه است، می‌خواهد خود را اروپایی جلوه دهد و با حمایت از آمریکا به نخستین قدرت در منطقه خاورمیانه  تبدیل شود.

امام جمعه قصرشیرین با بیان اینکه ترکیه از عوامل تقویت‌کننده تروریست‌های سوریه است تا موجبات خوشحالی آمریکا و رژیم صهیونیستی را فراهم آورد، تاکید کرد: سران ترکیه باید بدانند که امروزه با خوش خدمتی به آمریکا اعتبار بین‌المللی کشور ترکیه را از بین می‌برند که این مهم خود باعث ننگ آن‌ها بین کشورهای مسلمان و دیگر کشورها می‌شود.

وی ادامه داد: سفر بعدی جان کری به مصر و دیدار با محمد مرسی بود و آمریکا بعد از حسنی مبارک به‌ شدت نگران این بود که بعد از حسنی مبارک منافع آن‌ها در مصر به‌خطر ‌افتد و با حمایت از مخالفان مرسی تصمیم گرفت قدرت را بار دیگر به‌ دست گیرد.

ملکی افزود: وزیر امور خارجه آمریکا با سفر به مصر تصمیم داشت به رئیس جمهور این کشور بفهماند برای اینکه بر کرسی قدرت بماند، باید از آمریکا و اسرائیل حمایت کند.

خطیب جمعه قصرشیرین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که عامل تقویت‌کننده هر کشوری را مردم آن کشور دانستند، تصریح کرد: اگر مرسی بخواهد بر قدرت بماند باید به خواست مردم کشور خود که مخالفت با امریکا و حمایت از فلسطین است توجه کند.

وی همچنین با بیان اینکه جان کری یکی از اعضای شرکت‌های مالی رژیم صهیونیستی در آمریکا است، خاطر نشان کرد: رمز موفقیت جهان اسلام، دشمنی با آمریکا و رژیم صهیونیستی است و هدف نهایی سفر وزیر امور خارجه آمریکا را می‌توان تامین منافع اسرائیل در منطقه دانست.

ملکی با اشاره به اینکه هر یک از سران کاخ سفید که به قدرت رسیده‌اند، مورد حمایت رژیم صهیونیستی و آمریکا بوده‌اند، هشدار داد: اگر روزی آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد، آن‌ روز را باید روز مرگ سران کاخ سفید بداند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش مردم را به تقوای الهی دعوت کرد و خصوصیات مؤمنان را داشتن مرجع تقلید دانست و گفت: دشمنان دین خداوند کسانی هستند که پیرو علمای دین نباشند.

انتهای پیام/2700/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول